Hoofdsponsor

Anders / onbekend Karikaturen en ander kneedwerk (wip & ontwerpen)

Knap werk Jan , ...... ik geniet gewoon als het mag.
 
Weer een heel mooi resultaat, ik zit gewoon te kwijlen
 
als oefening kan dit tellen grt.
 
Bedankt mannen,
Heb vandaag op de snelle 1 van mijn kneedwerkjes van verf voorzien, niveau is niet bijzonder omdat ik een paar dingen wou uitproberen en vooral om te kijken op wat ik moet letten bij mijn volgende figuren. Meestal vind ik te veel fouten tijdens het schilderen die ik bij het kneden al zou kunnen vermijden. Maar ik wou het jullie wel tonen, ik schilder ook maar met verf weet je.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
Dacht aan die maar kan nog steeds niet op zijn naam komen.
Grote man, redelijk zachte stem, stereo type van een sheriff, zie hem zo een sigaret rollen.

Daniel Day Lewis ? Aan deze acteur dacht ik onmiddellijk. Zéér leuke deze, Ik vind het persoonlijk je beste.

Daniel-Day-Lewis-_zpsui1gpixx.png
 
Lol Gunit mijn excuus maar het is wel degelijk Sam Eliot haha.
Kijk hier maar even ;)
 
(niveau is niet bijzonder) :wacko: plezante;) dat behaal ik nog lange niet .
niet te bescheiden he Jan :D:D grt.
 
Haha, dan kan ik er wel nog een paar maken.

Grtx Jan
 
ik ben er nog een paar aan het kneden, oefening baart kunst zeggen ze.
Guy is geen slecht idee, van die heb ik ook nog een karikatuur
attachment.jpg

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
ondertussen kneed en schilder ik rustig verder op zoek naar nieuwe kleurmengelingen en oplossingen.
De dwerg heb ik van de eerste lagen verf voorzien, het zal nog wel effe duren voor ik het zelf goed vind maar zoals reeds gezegd tussen bijna af en af liggen dan enkele uren tufftelen en aanpassen. het enige waar ik nog geen oplossing voor heb is de broosheid van supersculpy bij details die echt uitsteken. bij de dwerg ziet men een haarlok afgebroken, het is een stukje dat ongeveer 2 mm uitsteek.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

En ik heb ook nog eens aan Arya Stark gewerkt.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
De laatste foto van de dwerg vind ik verbluffend echt. Van het meisje is het vooraanzicht goed maar en profil is ze nogal plat. Die heeft misschien iets grotere ogen nodig, denk ik.
 
Amai Jan, je geeft er een veelbelovende lap op, oefening baart kunst.
 
Ik beschik thuis over de merchandising-figurine van Arya Stark. Ik heb die gekocht omdat ik ze erg geslaagd vind, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de versie van Tyrion die ik tegengekomen was. Ik heb er nu een paar foto's van genomen zodat je kan vergelijken.

attachment.jpg

attachment.jpg


Misschien zijn het vooral de meer geprononceerde wenkbrauwen en de vooruitstekende kin die het moeten doen.
 
Hy Steven, bedankt de foto toont misschien het resultaat niet goed maar je hebt een punt en ik heb iets waar ik mee kan verder werken.

Grtx Jan
 
Prachtig Jan die schilderwerken en zie ik Tina Turner? grt.
 
De karikatuur van Arya Stark vind ik er wat te oud uit zien voor een jonge vrouw; in het bijzonder de (te) diepe groeven in het voorhoofd.
 
Pascal, ja maar is nog in sketch modus.
Erwin bedankt voor de correcte opmerking.

Grtx Jan
 
Jan , impressionante werkjes hoor, leuk deze te volgen en te zien groeien :)
 
mooi de ontwikkelingen te zien.het blijft geweldige klei om mee te werken. Mijn allereerste sculpt was een karikatuur, heerlijk te doen!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan