Hoofdsponsor

1/24 Volkswagen Golf 1 Cabriolet [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

Andy 79

Member
Registered
Lid geworden
17 nov 2016
Berichten
14
Nu mijn eerste bouw, de U-99, zo goed als af is, wordt het tijd om aan het volgend project te beginnen.

attachment.php


Keep you guys posted. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zalig kitje , die moet ik ook nog af hebben tegen juni voor dat ik naar de VW meeting ga in st-Job dus zal ik er weer vaart moeten achter zetten met mijn kastenwagen
Ik kijk er al naar uit
Grt
Marc
 
Sorry erratum ik heb me even vergist namelijk de Golf cabrio heb ik al gemaakt het is de kever Cabrio die ik nog liggen
De Golf is 1 van de betere kitjes die Revell nu heeft uitgebracht veel details en goed afgewerkt
Marc
 
Veel plezier met de golf.
 
Voila, eindelijk de tijd gevonden om er aan te beginnen ;-)

attachment.jpg

attachment.jpg

De rest volgt hopelijk snel ;-)
 
even een helpende hand hier , nu ga je toch problemen krijgen met alles deftig te schilderen he bv de alternator moet ( ? ) zilver achter de polie's kan je nu niet schilderen
Ook zie ik veel gietnaden aan de V-riemen
Beter is dit allemaal op voorhand te schilderen en een gouden raad gebruik zo weinig mogelijk zwarte verf gebruik liever donker grijs je zal het zien dat er veel meer diepte en effect in zit
Marc
Dit is maar een raad geen verwijt of negatieve uitleg hoor uiteindelijk doe je wat jij het beste vind
 
even een helpende hand hier , nu ga je toch problemen krijgen met alles deftig te schilderen he bv de alternator moet ( ? ) zilver achter de polie's kan je nu niet schilderen
Ook zie ik veel gietnaden aan de V-riemen
Beter is dit allemaal op voorhand te schilderen en een gouden raad gebruik zo weinig mogelijk zwarte verf gebruik liever donker grijs je zal het zien dat er veel meer diepte en effect in zit
Marc
Dit is maar een raad geen verwijt of negatieve uitleg hoor uiteindelijk doe je wat jij het beste vind

Weet het, was met de motor te snel vertrokken. Ga toch mijn best doen om er iets deftig van te maken.

Ook al een paar dingen in de eerste laag gezet

attachment.jpg
 
Niet slecht zou ik zo zeggen op het eerste gezicht
Tof
Marc
 
Een kitje dat hier zeker ooit nog op tafel zal komen, ben benieuwd naar de verdere afwerking.
 
Reuze leuk model heb hem dit jaar ook gebouwd ongeveer hetzelfde als de Golf 1 GTI maar een iets andere motor
Marc
 
Dat gaat hier precies wel goed komen denk ik.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan