Hoofdsponsor

1/24 VW Kastenwagen "Jagermeister" [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
ondanks alle tegenslagen toch een mooi resultaat

Eric
 
Zeker een aanwinst in je al grote collectie...goed gedaan marc.
 
Ik heb hem gisteren in het echt kunnen bekijken.Ik kan enkel zeggen na de tegenslagen is hij echt wel mooi geworden.
Marc S
 
Mannen ik heb vandaag me de moeite genomen om de laatste beelden te trekken en daarmee mag dit topic afgesloten worden



attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Thats all folks

Marc
 
Awel Marc,schoon jong daar ga ik een voorbeeld aan nemen se.
 
Het resultaat ziet er goed uit. Misschien wel iets mooiere foto's maken, bijvoorbeeld bij daglicht.

Maar het is een prachtige kleurencombinatie en 'livery' zoals ik al eens opmerkte en ik ben blij dat je hem toch nog, na alle tegenslagen, goed erop hebt zitten.
 
toch 1 kleine opmerking.. ik vind het spijtig dat de pinkerglaasjes groen uitstralen. Denkelijk is de kleur achter de glaasjes groen ipv wit, silver of chroom :)
 
Zou dat geen gezichtsbedrog zijn? Je zou er ook een soort oranje in kunnen zien.

Zo het inderdaad meer de groene kant op gaat, en eerlijk gezegd lijkt het daar wel op, dan ben ik het met Jordi eens.
 
Neen de zijkanten moesten mee in groen geschilderd worden en daarna schoot er bijna niks over van het oranje alleen een klein puntje daarmee misschien
marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan