Hoofdsponsor

1/24 VW Kastenwagen "Jagermeister" [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik snap nog steeds niet wat je bedoelt met 'mijn decals vallen gewoon in tien stukjes'. Ik dacht dat je daarmee bedoelde dat ze versplinterd waren.

daar zit ik ook nog een beetje vast met mijn verbazing. Het kwam over alsof Revell van die oude vergeelde decals van de jaren '80 had opgestuurd... maar blijkbaar waren ze toch niet zo onbruikbaar :)
 
bestaat er dan toch een macht van boven ? nu is alles mooi gespoten de stukken die reeds lang gespoten waren wilde ik al met de nieuwe decals bekleven en raad eens de decals vallen gewoon in tientallen stukjes nog voor ze op hun plaats liggen wat is dat nu toch allemaal is die kit verdoemd of wat


Begrijp er NIETS meer van ........ SET 2 viel helemaal uiteen , en nu schrijf je , gisterennacht mijn laatste decals gekleefd ???????????????????

Graag eens duidelijke uitleg, had je dan een 3de set of zo ? Vreemde potsts die je hier allemaal plaatst.... wacko

Pas op , ben blij voor jou dat het goed kwam , maar je reactie in je topic komen zo vreemd over ;)
 
De wonderlijke wereld van coachke :)

Maar als je een de decal vloeistof gebruikt moet je deze altijd met een vochtige doek nog even reinigen voordat er vernis over gaat, ja gaat altijd goed maar soms ook wel eens goed mis ;)
 

Beste Filip het is het tweede vel decals waar ik het over had da was goed aangenomener eergisteren de eerste afbeelding ngengebruikt maar zodra hij van het papier kwam barste deze in stukken ook nog nooit meegemaakt ok met zeer oude decals ja maar met nieuwe raar ik vind het ook maar alles is ok na een laagje vernis
 
heb je 2 vellen decals gekregen van Revell? want het is nog niet steeds duidelijk over welk vel het nu gaat?
_ Het vel dat bij de kit was, daar is het misgelopen aan ene zijkant
_ De decals die je van Revell gekregen hebt, vallen in 10 stukjes uit elkaar...
_ welke heb je dan nu gebruikt? er is nergens sprake geweest van een 3e setje???

Lijkt voor jou misschien raar dat we erover doordrammen, maar blijkbaar ben ik niet alleen die het niet duidelijk vinden.
Het is zoveel leuker om een duidelijk topic te lezen :)
Lees ook eens soms je eigen posts na, want soms is er niks te snappen van je woorden en zinsbouw zonder leestekens :)
Beste Filip het is het tweede vel decals waar ik het over had da was goed aangenomener eergisteren de eerste afbeelding ngengebruikt maar zodra hij van het papier kwam barste deze in stukken ook nog nooit meegemaakt ok met zeer oude decals ja maar met nieuwe raar ik vind het ook maar alles is ok na een laagje vernis
nee, ik wil geen perfect getypte teksten, maar leesbaar is toch een minimum? Letters door elkaar gooien en dan 3 zinnen zonder leestekens is echt moeilijk lezen. Jij zal wel weten wat er staat, want je hebt het zelf getypt. Maar je zit hier met mensen die niet weten wat je bedoelt en dan zit je nog eens met een kleine taalbarriere tussen Vlamingen en Nederlanders ;)

ben benieuwd als deze kastenwagen klaar is 8), naar echte eindfoto's (en liefst niet eindfoto's, maar toch nog dat en dat en dat moeten doen) ;)
 
Laatst bewerkt:
Dus 2de set decals spat in stukken ..... en door vernis aan te brengen, alles oké / goed gekomen ?

Vreemd, begrijp er nog niet veel van , maar goed , daar kan jij niks aan doen ..... als ik naar de David Copperfield show kijk , snap ik er ook niets van ;)
 
Is misschien handiger om foto's te plaatsen.
Zou veel duidelijker zijn.
 
Sorry mannen ik zat in de wachtzaal bij de dokter als ik antwoorde
Dus opnieuw het tweede vel is hetgene dat bij loskomen van het papier dat uiteenviel , het eerste was met de vernislaag begon op te gooien dus met het tweede vel vielen de decals uiteen , gelukkig heb ik de rest kunnen redden met een fotovernis laag en nu zal ik met de rest dat kapotte stuk namaken van het tweede vel
Sorry mannen voor mijn miserabele uitleg , ik probeer het altijd goed uit te leggen maar soms lukt het me niet zo goed
Marc
 
Goede morgen makkers , na een paar woelige en onzekere weken is de storm boven mijn hoofd wat gaan liggen en ga ik proberen me terug te focussen op mijn geliefde hobby
Nu na wat vallen en terug opstaan in de decal story waar ik schriftelijk een zootje van gemaakt had ben ik hier terug met de eerste beelden van de herspoten delen na de crash van de vernis wat ondertussen duidelijk is geworden wat de oorzaak er nu van was

attachment.jpg

stukken beter he
de decals terug op zijn plaats gekleefd

attachment.jpg

zoals jullie zien zijn ze hier nog niet volledig opgedroogd
zo dat was een kleine update
Na het drogen zal ik de geverniste delen tonen en dan kan het verdere bouwen starten en kan ik hem eindelijk afwerken
Marc
 
Het is wel een decal dat mooi past bij de VW ..dat maakt het geheel echt af vindt ik..het brengt je Keverbus bij de nostalgie van de jaren 50 meer zelfs dan een gewone VW Bus in kleur..
 
daar ga ik me niet aan wagen Erwin ik heb wel iets in het verschiet maar later daar meer over
 
Hier nog eens
@ Jordi gij fixt dat wel he met dat ene bericht samenvoegen of verwijderen maakt niet uit hier zijn dan de beelden

Mannekes ( vrienden bedoel ik ) hij is af en ik heb zweet en bijna tranen gelaten , het heeft een tijdje niet meegezeten maar sinds gisteren ging het terug vlot en hier is het resultaat morgen als het zonneke schijnt ga ik buiten nog wat foto's trekken
hier een voorproefje

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

beter nu ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met al de problemen toch een ferme mooi bus geworden proficiat grt.
 
Mooi geworden Marc, die gaan we op de ledendag eens bekijken.
 
Ja mannen bedankt het heeft wat geweest hoor de laatste dagen en plots was de miserie over en ging alles terg vlotjes
 
Prachtig werk Marc !
Ik ga hem jammer genoeg niet kunnen bewonderen op de ledendag... :$ :@
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan