Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ford T Truck [DONE]

Mooi eindresultaat inderdaad! En goed dat die groepsbouw nog eens wat aandacht krijgt ook, helaas ga ik de Dreadnought niet afkrijgen...
 
Erwin een hele mooie wagen geworden
 
Je hebt er iets mooi's van gemaakt Erwin , netjes hoor :)
 
Prachtig wagentje geworden, ondanks de tegenslag :)
 
Bedankt mannen maar hij was nog niet af hoor.

Vandaag daar echter wel in geslaagd en blij dat deze (slechte) kit eindelijk van mijn werktafel is.
Hij is niet perfect, zeker niet, maar wetende van waar hij komt ben ik er wel tevreden mee.

attachment.jpg

attachment.jpg

Koplampen en 2 carbure lampen vooraan dienden nog geplaatst te worden.
Glaasjes gemaakt uit plastiek verpakking met punch & die welke natuurlijk of juist te groot of juist te klein was. Tijdje aan bezig geweest om ze tot de juiste maat te schuren.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook achteraan nog 2 carbure lampen geplaatst en dit volgens de instructies van de kit.
Heb wat opzoekingen gedaan en er werden inderdaad carbure lampen voorzien van rood glas gebruikt maar of dat die per 2 en op die hoogte hingen weet ik niet, dat heb ik niet kunnen terugvinden.

Er zijn geen decals voorzien in de kit en ik heb geen enkele bruikbare afbeelding gevonden die enige markering zou kunnen staven op een dergelijk type truck en dus blijft hij zonder enige vermelding.
Tevens heb ik er opzettelijk geen startzwengel op geplaatst om reden dat ik niet kon terugvinden of die ten alle tijde op de truck bleef hangen wanneer gebruikt op slechte of onbestaande wegen en dit om beschadiging te voorkomen. De zwengel is trouwens ook niet voorzien in de kit.

Tot zover deze Ford T truck, blij dat ie afgewerkt is, hij kan zijn vrienden gaan vervoegen in de kast.
 
Erwin,

Dat ziet er goed uit man. Ik weet wat voor draak het is geweest om hem goed te krijgen, zo te zien is het gelukt....;)
Voorzichtig in de kast en niet kwaad naar kijken, alles komt goed he....:)
 
Merci Swaken,
Ja, het was de moeite. Als ik die vergelijk met die prachtige Ford T's die ICM nu uitbrengt, amai.
 
Ik heb de indruk dat hij veel als ambulance is gebruikt tijdens ww1.knap werkje weeral Erwin en heeft charme die tuigen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan