Hoofdsponsor

Verkiezing dec/jan

Verkiezing dec/jan


  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Opiniepeiling gesloten .
beste vrienden ik heb mijn kiesplicht gedaan eerlijk ????? Het was verdomd moeilijk uiteraard niet voor mezelf gekozen dat zou niet eerlijk zijn he , maar dan was het nog zeer moeilijk voor mijn part mochten ze allemaal winnen het zijn stevige kandidaten
Marc
 
Stemming volbracht (niet voor mezelf) maar wat ik vooral moeilijk vind in zo'n verkiezing is het onderwerp van de bouwsels. Als een onderwerp je niet zo ligt is er kans dat je dat al meteen zal overslaan, bij mij toch.

Daarom eens objectief naar de afwerking gekeken en zo m'n keuze gemaakt. Objectiviteit is niet zo makkelijk op dit gebied.
 
Stuk voor stuk mooie bouwsels,stem uitgebracht en makkelijk was het niet.Succes aan iedere mededinger alvast ;)
 
moeilijke keuze zijn allemaal weer prachtige bouwwerkjes.
 
het wordt hier elkes keer moeilijker....................................
 
zeg dat wel ze kunnen zo maar allemaal winnen
 
Ook gestemd en het was verrekte moeilijk
 
Erwin gefeliciteerd :)
 
Bedankt Ron.
Laat ons hopen dat deze winst het taboe kan doorbreken dat er met een GMC geen prijzen te pakken vallen.
 
Vrienden bedankt voor jullie stemmen en proficiat " Number One "
Marc
 
Nen dikke proficiat Erwin..!!

Grtz yves,
 
Proficiat Erwin ...ik zou zeggen verdiend en is ook zo;);)....maar als je ziet elke keer waar de bouwers mee meedingen ..zijn ze gewoon allemaal prachtig ...is gewoon de keuze van de stemmers wat ze graag zien ...ik vind ze altijd allemaal winners ..;);););)
 
Ik heb deze stemming niet gedaan, onder de radar verdwenen denk ik, maar niettemin een heel mooi veld deelnemers met werk van uiteenlopende aard.
Een verdiende winnaar, maar het niveau lag héél kort bij mekaar.
Altijd leuk zo'n model van de maand. Volgende keer hou ik m'n ogen open voor de stemming.
 
Iedereen bedankt maar zeker ook een proficiat aan alle andere deelnemers want het lag inderdaad dicht bij elkaar.
Op naar de volgende verkiezing zou ik zeggen!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan