Hoofdsponsor

Anders / onbekend Eifeltoren Metal [DONE]

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Ik had een tijdje geleden deze Metal Kits gekocht.
attachment.jpg

Deze morgen zat ik aan mijn bureau en ik had echt nergens zin in om te doen. De Porsche RSR, de Chevy Coupé, Galaxa buste, ze hebben allemaal vanochtend voor mij gestaan, maar bij geen enkele kwam de zin om eraan verder te gaan :(
Aangezien binnen enkele dagen de Revell Groepsbouw begint, wou ik niet weer iets opstarten wat veel plaats inneemt op de werktafel. Dus ik wou iets doen wat weinig plaats inneemt en evt. snel klaar is

En bij deze dus, na iets minder dan een uurtje prullen
attachment.jpg

Nog niet klaar, maar toch al goede vooruitgang 8)

grtz Jordi
 
Laatst bewerkt:
Mooi wel sympathiek zo klein he
Marc
 
Mooi maar een beetje standaard zo, je kan er ook de fantasierichting mee uitgaan bij de afwerking. Postapocalyptisch verroest, klimplanten aan de voet...

Fantasie gaat weer op de loop :O
 
euhm.. het stukje dat er nu staat, is ongeveer zo groot als een flesje vallejo verf :D dus je kan je al indenken wat een kleine schaal dit is... probeer dan maar eens te denken aan klimop blaadjes en plantjes maken in die schaal ;) :D
 
Geen uitdaging is te groot voor een modelbouwer...

Maar het is wel kleiner dan ik in gedachten had, ik had er niet zo op gelet eigenlijk. Zou een beetje moeilijk zijn met die blaadjes.
 
Dat is echt wat men een kleinood noemt.
Mooi tussendoortje.
 
Je moet het maar in je handen hebben he..mooi projectje.
 
deze is klaar...

attachment.jpg


Betere eindfoto's volgen nog
 
Erg leuk deze kitjes !!

Deze Eifeltoren zou ik dan 8x willen maken en rondom op een bol plakken :8
 
waarom 8x de eifeltoren?

Dan zou ik eerder verschillende bekende gebouwen/monumenten maken en die op een bol plakken :)
bv: eifeltoren, toren van Pisa, pyramide, witte huis (of vrijheidsbeeld), zo'n hoog gebouw van Dubai....
 
waarom 8x de eifeltoren?

Dan zou ik eerder verschillende bekende gebouwen/monumenten maken en die op een bol plakken :)
bv: eifeltoren, toren van Pisa, pyramide, witte huis (of vrijheidsbeeld), zo'n hoog gebouw van Dubai....

Yep, dat is een leuk idee Jordi ! :) leuk project kan dat worden....wanneer ga je beginnen ? ;)

Mijn ideetje onstond spontaan door alleen naar vorm en niet naar het bekende te kijken.
De toren zou ook als wingtip van een SF toestel kunnen dienen bijvoorbeeld.

In het geval van de bol zou die ook mechanisch en/of metallic moeten ogen. Feitelijk zou ik liever nog een bol
gebruiken waarop 16 van die 'spikes' staan... wordt wel iets kostbaar projectje dan.
Ach wel... was maar gewoon een wilde gedachte hè ;)

metallic groetje :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan