Hoofdsponsor

1/10 Belgian SpecOps operator (scratchbuild)[wip]

Na een ongelukje met de body, heb ik een shortcut genomen en een oude young buste een beetje omgebouwd.
Paar dingen weg gedremelt, mouwen nieuw gemaakt en de het door mij gemaakte hoofd gebruikt. Er moeten nog enkele dingen toegevoegd worden maar die bouw ik nog tijdens het schilderen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
tussen al het b-w geschilder wou ik perse aan dit hoofd beginnen, ik weet een logica zit er niet altijd in bij wat ik doe maar ik kan er mee leven.

attachment.jpg

Grtx Jan
 
Beste Jan hoe je werkt speelt toch geen rol het resultaat telt en ......... dat is er al
Geweldig
Marc
 
Zolang je zelf de logica nog ziet, is het goed ;)

ik spring ook vaak van project naar project
 
Heb vandaag en gisteren, ook een beetje geëxperimenteerd met kleur voor de camo, en wat aan het hoofd gewerkt.
De kin riem werd vervangen door een stuk lood band, en de ogen ga ik veranderen.
De nieuwe camo is best moeilijk, daar moet ik ook nog enige uren op uitproberen vrees ik.

attachment.jpg
 
Hey,

Toch al een zeer sprekend resultaat vind ik.... :)
We volgen..
 
Dit ouder draadje kende ik nog niet; kwam nu naar boven met uw update. Vanaf de eerste post begonnen, zag de foto's van het hoofd, scrolde verder, las vervolgens enkele posts verder dat dat hoofd volledig van scratch gemaakt is, ben toen heel snel terug naar die eerste foto's gescrold en heb enkele minuten in verbazing naar mijn scherm zitten staren. Wauw! Top!
 
Dit is mijn persoonlijke mening he Jan . Hij is zeer knap maar de ogen overtuigen me niet en weet dat ik zeker niet dit resultaat haal maar blijf eerlijk in het bekijken van het werk.
 
wat moet ik daar over zeggen ? Niks er valt niks te zeggen alleen kijken en af en toe eens met de ogen knipperen om ze niet te laten uitdrogen
Ook weer kunst met de grote K
Marc
 
Heb vandaag tussendoor een beetje met kleuren geëxperimenteerd, komt al redelijk dicht in de buurt
Pascal, een eerlijke mening mag daarom heb ik ook de ogen terug verandert.
Ze zijn nog niet echt hoe ik het wil, maar het is toch al een verbetering

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
voor de geintreseerden de kleuren die ik tot nu gebruikt heb

attachment.jpg
 
Ja dat is zo Jan maar man, man toch die uitrusting en uniform, de huid .
Het is de moeite om volgen steeds weer grt.
 
Vandaag de laatste stukjes gesneden en toegevoegd op mijn scratchbuild SCAR H, de foutjes die ik gemaakt heb zal ik wel onder een laagje verf verstoppen. Ondertussen is mijn SpecOps ook klaar, nu nog de beiden op een deftige manier samenvoegen en schilderen.
Schaal 1/10, schratchbuild 90% epoxysculpt & plasticcard.

DSC5983.jpg
DSC5985.jpg
DSC5986.jpg

DSC5988.jpg
DSC5989.jpg
DSC5990.jpg
DSC5992.jpg
DSC5993.jpg
 
Kan weeral tellen wat je laat zien .
 
Al enig idee hoe je de scar gaat vastmaken aan de vest? Want ik zie nog niet direct een ring aan de scar zelf hangen... Of ga je deze er gewoon tegen plaatsen zoals op de onderste foto?
Moest je het eventueel toch anders willen zou je mss nog een bunjee sling ervoor kunnen maken en rond de buste hangen?
Wel beide zeer mooi gemaakt al! En geverfd ook.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan