Hoofdsponsor

1/10 Belgian SpecOps operator (scratchbuild)[wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Mijn volgende project, enkel het bovenste als bust en of ik ze zo dynamisch ga maken weet ik ook nog niet.

attachment.jpg

Aan het hoofd ben ik al een paar dagen aan het knutselen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Wordt iets van lange adem maar heb er goesting in.

Grtx Jan
 
Dit gaat weer een mooi exemplaar worden
 
Ziet er al heel mooi uit, veel succes
 
deftige scratchbuild ik volg grt
 
wow Jan dat is er weer één voor U tegen te zetten ...heb je het hele hoofd zelf gemaakt ...welk matriaal gebruik je hier voor ?? ...toppie man :):):)
 
Wel jan..weet ge..net echt he ik mag zeggen dat je heel goed bezig bent..de jongens zullen dat zeker fijn vinden dat iemand hun werk zo respecteert en via deze mooie manier naar buiten brengt. echt goed.
 
Bedankt, ik kan wel met de profs niet wedijveren maar daarvoor heb ik dan unieke stukken.

Spaander; de basis is Apoxisculpt (het lichtere), voor de details gebruik ik Apoxisculpt gemengd met Greenstuff.
Het verenigd de beide kenmerken, Greenstuff is prachtig voor details maar blijf een beetje flexibel, apoxi wordt dan weer keihard maar wordt snel korrelig.
Samen is het prachtig om mee te werken. En ja volledig zelf gemaakt.
 
ach de profs...je doet goed wat je doet en verder moet je met niemand rekening houden hoor ,in mijn ogen doe je al wonderen en je bent handig ..je doet dingen die ze je niet zomaar gaan nadoen ,je maakt jou versie van jou inbeelding.ik zou willen dat ik het ook kon, ik heb zo een beeldje gekregen na mijn buitenlandse opdrachten en het staat op een mooie plaatst..zelf heb ik uren rondgelopen in het museum te Brussel en bewonderde ik alle gietsels beeldjes van de napoleon tijd tot de eerste wereld oorlog ze spreken me aan en heb er genoegen van die mee te nemen in mijn gedachten op mijn expeditie in mijn avontuur en verbeelding..het is fijn jan deze van u te zien die leven en zijn echt mooi om te bekijken.
 
Dank u wel
Ik ben de laatste twee dagen bezig geweest met de scratchbuild van de SCAR-H, hij begint er langzaam op te trekken.
Hoeveel stukjes het ondertussen zijn heb ik niet geteld als er iemand goesting heeft doe maar.

attachment.jpg

En ik heb ook nog enkele kleine veranderingen aangebracht aan het hoofd & helm.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Wow Jan...
Dat hoofdje ziet er ongelooflijk prachtig uit...
Ik ga nu mijn stoeltje op de eerste rij vast schroeven...

Groetjes,
Kurt
 
Ziet er weer supers uit Jan , blijf weer volgen .
 
Dank u mannen, het gaat langzaam vooruit maar ik denk in de goede richting.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
volg in stilte en bewondering dat je dit doet grt.
 
Dat gaat alweer de goede richting uit Jan, al had ik zelf geopteerd voor de scarf ipv de baard, maar dat is vanzelfsprekend iets persoonlijk
 
Hey Guy, het grond idee was eigenlijk iemand tijdens een recente opdracht in het midden-oosten en daar is een baard een statussymbool.
zonder baard wordt je daar niet voor vol aanzien, dus de meeste instructors dragen daar een baard. voor kortere opdrachten of inzet in het binnenland wordt inderdaad een buf of scarf geprefereerd ook door de infanterist in de straat.

grtx Jan
 
En dan kan ik me helemaal vinden in je keuze voor de baard Jan, good thinking !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan