Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW Beetle (1/16) [done]

Dat is een hele mooie geworden Jelle en vind het een prachtige kleur waarin ie gespoten is.
Zelfde opmerking als Roy wat de binnenzijde van de ramen betreft of ligt het aan de flash?
Deze is klaar om in een wedstrijd zijn intrede te maken!
 
Wat een eindsprint !!
Het resultaat mag er wezen, echt knap gebouwd, zeer mooie kleuren. Proficiat !
 
Machtig gebouwd van een historische bolide.....;)
 
Zeer mooi model en prachtig afgewerkt.
En dit in de opgelegde tijdspanne :wow:
Applaus Applaus

Waar mijn oog even bleef "hangen", is het missen van de raamrubbers van de split-raampjes...
Denk dat het een beetje hetzelfde is wat hierboven is aangehaald ;)
 
Het is in elk geval net iets anders dan wat ik aanstipte. Dat de raamrubbers en de andere rubbers (tussen de spatborden en body) ontbreken is wel waar, maar dit is volgens mij een niet bijzonder makkelijk te verbeteren puntje. Ik weet nog steeds niet hoe ik dat zonder risico met mijn eigen Kever zou willen oplossen.
 
Een knappe realisatie Jelle, heel fijntjes afgewerkt allemaal en die kleur ik ben er weg van !
 
Het is toch echt wel een mooi model geworden zo, bijzonder knap. Hoe heb je het probleem met de niet passende sierstrips uiteindelijk opgelost?

(Misschien zie ik het fout maar het ziet er naar uit dat je de binnenkant van de ramen bent vergeten te schilderen... alsdan een aandachtspuntje voor de volgende bouw...)

Bedankt Roy,

de sierstrips zijn stukje per stukje vastgelijmd en do in positie gezet.
De binnen kanten van de ramen zijn idd niet geschilderd.
Mijn geduld was op met deze wagen.
In begin paste alles prima tot je alles begint samen te brengen.
 
Dat is een hele mooie geworden Jelle en vind het een prachtige kleur waarin ie gespoten is.
Zelfde opmerking als Roy wat de binnenzijde van de ramen betreft of ligt het aan de flash?
Deze is klaar om in een wedstrijd zijn intrede te maken!

Bedankt Erwin,

op de wedstrijdtafel zal je deze niet tegenkomen.
Zitten teveel kleine foutjes in.
 
Zeer mooi model en prachtig afgewerkt.
En dit in de opgelegde tijdspanne :wow:
Applaus Applaus

Waar mijn oog even bleef "hangen", is het missen van de raamrubbers van de split-raampjes...
Denk dat het een beetje hetzelfde is wat hierboven is aangehaald ;)

Idd geen raamrubbers.
Heb geen vaste hand.
 
Iedereen bedankt voor de mooie woorden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan