Hoofdsponsor

1/24 V.W. T1 shorty [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
wel marc tjonge ge blijft me verbazen ,wat een ijver en passie steekt daarin zeg,Bravo!!
 
Leuk idee, ik had ze nog nooit gezien en eens even op het WWW gekeken, nou voorbeelden genoeg.

Fred
 
Na enkele uurtjes geprutst te hebben zijn we toch weeral wat verder geraakt he
nu moest ik daar ergens een vierkant klompje plaatsen dat moest dienst doen als batterij nu bij Revell hebben ze niet goed nagedacht want een batterij bestaat uit cellen en per cel is dat 2 volt dus een 6volt batterij heeft er dan 3 , nu dit eigenaardig stukje plastic had er twee waarom weet ik niet zodus heb ik er een volwaardige 12 volt batterij van gemaakt
dit zou een 6 v batt moeten zijn

attachment.jpg

en dat is ervan geworden

attachment.jpg

en daar moest en is ze dan ook geplaatst

attachment.jpg



ik heb alle carrosserie delen in kleur gezet en liggen nu uit te harden en te wachten op hun BMF afwerking en glans laag


attachment.jpg

tot zo ver ben ik nu geraakt ben nu bezig om een mooi fris interieurtje te maken

Marc
 
je bent te snel geweest ;) je hebt geen 2e foto geplaatst. Ff je bericht bewerken en de 2e erbij voegen ;)
 
kan ik alleen maar jaloers op zijn met wat je kan Marc top grt
 
Je was me voor Jordi ik was ze nog aan het verbeteren :laugh::laugh::laugh:
 
Grappig wagentje, modelbouw op zijn best.
Een genoegen om je bezig te zien marc.
grt S marc
 
Heel mooi auto'tje om naar te kijken en te volgen
 
Word prachtig,ben benieuwd naar het interieur.
Marc S
 
Mannekes hij is bijna af hoor juist het dak nog maar dat kon niet eerder omdat ik de juist afmetingen moest hebben en de voorste raamkaders stond door het lange in de doos gezeten te hebben verplooid ( vervormd )
Hier de beelden van het interieur , ik heb het bewust fris en speels gehouden

attachment.jpg

attachment.jpg

De rest van de beelden zijn dry-fits om te kijken en aan te passen want er zit wel wat meer achter dan een stukje tussenuit zagen he

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


voor de eerste maal heb ik de BMF gekleefd onder de hoogglans lak hij verliest iets van zijn glans maar blijft nog wel mooi

Hier de shorty zonder dak maar wel al tezamen gemaakt naast mijn allereerste bus met deze is het allemaal terug begonnen ( de modelbouw )
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

dat was het tot nu toe ik hoop hem voor de groepsbouw af te hebben


Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ze blijven leuk die shorty`s om te zien maar of het lekker rijd :)
 
Hey coach heb dit topic nu opgemerkt..fraai werk makker en het idee erachter is zeer vindingrijk,zeker voor uw als VW liefhebber om eens orgineel voor de dag te komen.
Je geleverde werk is dan ook bewonderingswaardig te noemen....

Grtz yves,
 
Mooie zetels, heel speciaal met dat zwarte biesje aan de rand.
Goed bezig Marc.
 
Heel goed geslaagd interieur.Word een pracht busje.Het verwonderd me wel een beetje dat het bmf deze keer onder een vernislaag ligt,normaal doe jij dat toch nooit.
Marc S
 
Mooie werken

*ik heb je post aangepast, de nieuwe foto's bij de juiste tekst geplaatst*
 
Zeg Coachke, als je die kleine af hebt en je wil eens iets anders bouwen.......

attachment.jpg

't Is iets groter maar ja, meer fun hé..... :D :D :D
 
Erwin deze heb ik al van bij de action een soort match box ik had hem gekocht voor de wieltjes maar kon er niks mee doen dus staat tussen mijn andere modellen
Marc
 
Wordt een leuk busje,ziet er al goed uit!
Die foto heb ik een tijdje geleden gezien en heb zelf nog 2 busjes liggen van revell en ik heb wel zin om dit na te maken.:laugh:
Ik kijk uit naar het resultaat van de shorty Marc.

groetjes,

Yannick
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan