Hoofdsponsor

Anders / onbekend effe een tussendoortje ...

maerlandt

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 sep 2012
Berichten
1.104
Was hier verleden week wat aan het rommelen in mijn collectie " nog te doen figuren " en stuitte op dit exemplaar dat ik verschillende jaren terug eens gekregen hebt van een goede vriend van mij die wilde beginnen met figuren te schilderen , maar jammer genoeg het niet meer zag zitten na de uitleg ( lees : advies !) dat hij van mij kreeg . :O
Hij had zo een figuurtje of 10 gekocht en ze daarna aan mij gegeven ( voor mij positief ) .
Het is niet mijn wereldje van figuurtje dat ik heb geschilderd , maar heb er wel veel plezier aan gehad en veel fantasie ingestoken .
Ik weet niet wie het voorstelt , maar volgens mij komt het uit één of andere startrek film of zoiets ( te lui voor op te zoeken !!) ,
maar ik denk dat het uit de hand van onze vriend Jiver komt .
Kijk en bekritiseerd ...

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Denk dat het een Borg is uit de Star Trek series met Captain Picard USS Enterprise.
Knap gedaan, zeker als tussendoortje.
 
Dit is inderdaad een wezen van >The Borg uit star trek met inderdaad Picard als de kapitein. Ik herinner mij nog dat The Borg zelf Picard tot slachtoffer maakte en hem in een Borg veranderden,Prachtige buste van dit wezen en heel erg mooi geschilderd.
 
voila , zo weet ik nu wie het is .
Bedankt kerels .
 
Kijk en bekritiseerd ...

Voor iets wat niet je wereldje is, een uitstekend resultaat.
Als hij kompleet droog is, ik denk hij is in olie gedaan zou je de slangen nog iets kunnen oplichten en subtiele verwering en vervuiling aanbrengen op de uitrusting.
Kan natuurlijk aan de foto's liggen dat hier en daar een beetje de diepte mager uitvalt en dan heb ik niets gezegd.

grtx Jan
 
Nee Jan , je hebt gelijk, de dieptes kunnen beter .
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan