Hoofdsponsor

15de ledendag 8 april 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Xavier het was maar een ideetje he daar had ik nu niet aan gedacht ja voor iedereen goed doen is moeilijk dat versta ik wel
in ieder geval ( foutjes ? ) was het voor mij zeker geslaagd
Ik had ook mijn gerief bij voor BMF te kleven maar aangezien er zo geen interesse was heb ik niet aangedrongen ik neem niemand iets kwalijk hoor omdat het merendeel van onze kameraden toch liefst militair bouwen is het geen noodzaak ik versta het wel
Marc
 
Hoe zat dat met die enveloppen juist, was dat altijd prijs? Vroeger kon je er naast zitten, misschien zit daar het verschil.
 
Alle enveloppen hadden een tombolalotje, maar niet alle tombola-lotjes kwamen overeen met een prijs ;)
 
Neen het is zoals in Nieuwegein je koopt enveloppes en daarin zit een nummer en als dat nummer overeen komt met een prijs ..... dan heb je prijs
 
Hoe zat dat met die enveloppen juist, was dat altijd prijs? Vroeger kon je er naast zitten, misschien zit daar het verschil.

We hadden x aantal enveloppen voorbereid.
Daarna hebben we de dubbele lotjes in een bak gedaan.
De kids trokken dan een lotje en dit werd op de prijzen gekleefd.
Daarna gingen ze rond om de enveloppen te verkopen.
De enveloppen waren op zeer korte tijd allemaal verkocht.
 
Was zeker weer een top dag, heb weer genoten van diverse bouwwerken die er in het echt veel mooier uitzien dan op de foto's ( en vaak ook véééél kleiner :O )

We hadden dan ook niet verwacht dat die twee superverkopers alle lotjes zo vlug gingen verkopen....

Ik heb die twee superverkopers niet gezien, of........ bedoel je die 2 ratten van colporteurs die aan je broekspijpen gingen hangen en je dwongen om envelopjes te kopen of ander, anders, anders..........:D:D:D:D

Grapje natuurlijk hé, Camaro z28 en Krutje waren te leuk om te weigeren lotjes te kopen^^ Goed gedaan hoor gasten!

Fred
 
Er zijn leden die enkel in de voormiddag aanwezig geweest zijn ook, dan kunnen zij ook geen lotjes kopen...
Er kan nooit voor iedereen goed gedaan worden -nono-
We zoeken naar een goede formule en de eerste keer maak men bijna altijd wel foutjes maar we zijn bereid daar lessen uit te trekken ;).
De volgende keer zorgen we voor meer lotjes in de hoop dat we zo iedereen wat meer kunnen de kans geven om er te kopen.
We hadden dan ook niet verwacht dat die twee superverkopers alle lotjes zo vlug gingen verkopen....
Ik begrijp het probleem maar als ik van dienst kan zijn met een tip?
Ik ben lid van de plaatselijke heemkundige kring die twee keer per jaar een event organiseren.
Voor één ervan worden lotjes huis-aan-huis verkocht en gebeurt de trekking op een later tijdstip waarvan de uitslag verschijnt in het plaatselijk krantje en de Streekkrant, op het andere is er een aanwezigheidstombola.
De deuren daar gaan open rond 9.30 uur en rond 10.00 uur begint de verkoop maar echter de helft ervan.
De andere helft van de lotjes wordt verkocht in de namiddag en rond 17.00 is de trekking.
Zou het systeem van dat laatste voor jullie een oplossing kunnen zijn om toch bijna iedereen tevreden te stellen?
 
Dan zou rond de middag de helft van de prijzen zeker weg zijn, ze willen die tot 16u daar houden. Alleen wie voor de middag vertrok, heeft zijn prijs eerder afgehaald, als ik het goed begrijp. Misschien gewoon een handjevol nummertjes op overschot houden tot na de middag, dat lost het probleem op.
 
Dan zou rond de middag de helft van de prijzen zeker weg zijn, ze willen die tot 16u daar houden. Alleen wie voor de middag vertrok, heeft zijn prijs eerder afgehaald, als ik het goed begrijp. Misschien gewoon een handjevol nummertjes op overschot houden tot na de middag, dat lost het probleem op.

Ja en nee,
je kan ook niet zeggen van je mag maar zoveel lotjes kopen.
Je moet het zo bezien.
Stel je hebt 200 enveloppen.
Er is 20 man.
de eerste 15 kopen er telkens 10 dan kan je moeilijk tegen de 5 andere zeggen van jullie mogen er maar 5 de man kopen,
want straks komt er nog volk.

Als de eerste persoon direct alle enveloppen koopt zijn ze ook op.

Het word in ieder geval nog achter de schermen besproken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan