Hoofdsponsor

15de ledendag 8 april 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
godver ik had eigenlijk ook wel nog een paar prijzen voor de tombola.. compleet vergeten op bissegem om die mee te geven
 
we denken eraan om nog ledendagen te organiseren, hoor ;)

Fijn dat je schenking wil doen voor de tombola ;)
 
deze gaat er eentje zijn om niet te vergeten het weer zal meevallen de goesting zit er bij vele in het kan nu niet meer stuk gaan
 
Alles staat klaar.
Enkel nog wekker zetten. :D
 
Moet spijtig genoeg afhaken voor deze...moet vroeger beginnen werken dan verwacht..😢😢😢 Geniet ervan boys...!!!

Grtz yves,
 
Wel ik ben weer thuis ,alles was fijn veel gepraat goed eten mooi weer voor de groepsfoto en een heel goed geregelde tombola..koop spook was er ook weer..
 
jawel heb me ook weer reuze geamuseerd en met zeer lekker eten waarvoor dank aan koekie en zijn dame.
Het is toch een gezellige bende waar het leutig is om tussen te vertoeven.
De werken eens kunnen bekijken in het echt maakt toch een wereld van verschil en was vol genieten van wat er te zien was
Ben er wel in geslaagd verfje en mijn prijzen te vergeten (zal het nooit leren )
Bedankt jongens voor deze toffe dag grt.
 
ahhh, da waren uw prijzen die nog op de tafel stonden.
Ik heb ze terug in mijn opslag-garage staan ;)

Het was een leuk en geslaagd dagje.
Veel volk, leuke sfeer, lekker eten...

De tombolaverkoop is goed gegaan, dat is mss het voordeel van 2 kinderen in te schakelen, de mensen kopen rapper :D
Het afhalen van de prijzen ging ook vlot op deze manier. Op deze manier had iedereen ook een 'eerlijkere' kans op de mooie prijzen

Foto's zullen wss maandag volgen

Bedankt allemaal om te komen
 
Toch nog even tijd gevonden
de eerste 10 foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
graag gedaan was een leuke dag
 
Dank om toch even de sfeer te laten proeven. Jammer dat ik er niet bij was, volgende keer hopelijk beter.

Ik merk op dat de Citroën van Erwin er veel beter uitziet dan op de wedstrijd-foto. Terloops merk ik hier maar even op, dat je nog zo'n mooi model kunt maken, maar als de foto dan niet goed is wordt dat model geen recht aangedaan. Einde terloopse opmerking :)

@Marc: goed dat je de knipperlichten van de Kever nog tijdig hebt kunnen monteren.
 
jazeker en nog eens bedankt Roy
Het was zeker een leuke dag heb er echt naar uitgekeken en het is spijtig alweer voorbij
Inge en Koekie heerlijk gegeten doe het maar voor zo een bende eten maken ne dikke proficiat en ook aan de mensen die het hele gebeuren weer ook in goede banen geleid hebben , ken ze wel niet allemaal
Marc
 
Bedankt voor de leuke en gezellige ledendag, ook namens mijn vrouw,en koekie en zijn vrouw bedankt voor het lekkere eten, smaakte goed.
Heb ook een paar dingen gekocht en leuke prijzen gewonnen bij de tombala.^^
 
proficiat Debart met de duikboot
 
Bedankt Krutje, ben er blij mee,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan