Hoofdsponsor

15de ledendag 8 april 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden, wegens het drukke voorjaar en de beurzen die ik in de weken voor en na de ledendag aandoe moet ik deze jammergenoeg overslaan, anders raak ik niet rond met mijn administratie en andere verplichtingen.
 
Ik heb normaal een vrije dag,
Maar dat kan snel veranderen, moest dat echter niet zo zijn dan spring ik eens binnen na de middag.

Grtz.

Luc8)
 
spijtig Burglar :)

@Lucske: je ziet maar. Als je zeker bent, mag je evt. je maaltijd doorgeven. Als je niet zeker bent, en je bent er toch smiddags, er zijn altijd wel een paar extra voorzien.
 
Nu ook eens schrijven, ik ben van plan, en mijne Phyllis wil ook mee.....

Bestelling 12 Aris

1x vegetarische salade. 1 x vegetarische spagetti. 1 x baverois
En voor mij 2x dag soep, en 1x vol au vent.


NB Koekie het bedrag wil ik graag vooraf betalen/overmaken
 
Laatst bewerkt:
Voor linda een kleine spaghetti (kinderportie ?)en voor mezelf een gewone portie.. 2 keer spaghetti cargo.

Bestelling 13: Cargomaster1

2x spaghetti (1x kleine spaghetti)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ari5, betalen kan ter plaatse. We doen dit al verschillende jaren op deze manier ;)
 
Bestellingen voor het middageten kunnen doorgegeven worden tot zaterdag 1 april. Zondagochtend ga ik mijn lijst nog eens na en vergelijk met de reacties in dit topic. Ik geef dit door aan Koekie, zodat ze alles in orde kunnen brengen qua aankopen.
Betalen gebeurt de dag zelf ter plaatse, gelieve dit niet te vergeten voor je terug naar huis vertrekt
 
Ik kom ook nog eens af en breng opnieuw mijn Linda mee, kunnen de dames een beetje keuvelen.

Bestelling 14: Erwin

1x Soep en vegetarische spaghetti.
1x Vol-au-vent met frietjes.
 
Laatst bewerkt:
Bestelling 16: amazone
1x frit met vollevau
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bestelling 17 : Baenske komt ook af

1X Vol-au-vent met frietjes graag.

Is er iets van demo's gepland deze keer? Zie er niet veel van terug precies.
 
...Is er iets van demo's gepland deze keer? Zie er niet veel van terug precies.

Er zullen normaal gezien enkele tafels voorbehouden worden voor Demo's...
Laat maar horen wie kandidaat is :)
 
Een echte demo wil ik het niet noemen maar ik wil mij daar wel terug eens bezig houden met het aanbrengen van washes op voertuigen net zoals ik de laatste maal gedaan heb op de Wiesel van Baenske.
Als Pascal het ziet zitten wil ik zijn Ford wel eens aanpakken.
 
Dan wil ik wel eens mee volgen want ik vergeet gemakkelijk iets en dan kan het geen kwaad om mijn geheugen nog eens op te frissen he en als er gegadigden zijn wil ik ook weer eens proberen om de BMF uit te leggen , indien er interesse is vorige x niet er van gekomen geen erg ik heb alles nog klaar liggen is maar te nemen
Marc
 
Dat mag jij zeker Erwin en breng hem mee grt.
 
Ik weet nog niet zeker of ik bij Marcs workshop aanwezig zal zijn, omdat ik de sheets de vorige keer heb doorgenomen én ik me heb voorgenomen alles wat metaalkleur moet krijgen in de toekomst van echt metaal te maken, én Alclad me prima bevalt, maar voor de gezelligheid wil ik misschien toch wel aanschuiven. En anderzijds, ik zal er hoe dan ook wel iets van leren lijkt me.

Erwins workshop zal ik met interesse bijwonen.
 
Hoofdwaarschijnlijk komt mijn vrouw ook mee.
 
Ik meld mij af voor de ledendag en dus wil ik ook bestelling 1 bij dezen graag annuleren.

Er bestaat een kleine kans dat ik alsnog langs kom, maar zoals de kaarten nu liggen gaat dat niet lukken.
 
spijtig Roy, ik zal het aanpassen in mijn lijst ;)
 
O, Marc (Coachke) ik zal de Kever-onderdeeltjes naar je toesturen per post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan