Hoofdsponsor

1/7 Saber Waitress [DONE]

merci voor de reacties. Er wordt momenteel op een traag tempo aan verder gewerkt, omdat ik enkele 'items' besteld heb en deze kunnen lang onderweg zijn. Een beetje extra om het figuur net dat beetje extra te geven ;)
Maar we hebben nog genoeg andere doosjes/figuren om verder af te werken :D
 
knap om volgen en ziet er erg goed uit grt.
 
klaar :)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ik ben vrij tevreden van het eindresultaat :) de pasvorm was vrij goed. De fles wijn is een extraatje dat ik in China besteld had (is normaal voor een poppenhuis) en het ondergrondje is een ondertas/bordje uit de Action :)
ps: bij het maken van de foto's zag ik een plekje op haar linkerarm, dit is naderhand nog bijgewerkt :)

op naar de volgende projecten
 
Beste Jordi uw werkjes worden met de dag beter en beter
knap werk
Doe zo verder het is de moeite
Marc
 
Mooi figuurtje geworden al vind ik persoonlijk de kleurenkeuze van het uniform niet zo goed geslaagd.
Maar ja: ieder zijn smaak natuurlijk.
 
Erg leuk figuur ! :) keurig geschilderd en vind de kleurkeuze zeer geslaagd !

Kanpai ! (proost) :D
 
Ik volg Peter, zeer netjes en strak afgewerkt en een geslaagde keurencombinatie. De wijnfles is een absolute hit, die past erbij als gegoten. Waar ik geen goed zicht op heb is of je licht en schaduwwerking geschilderd hebt ? Niet erg, ik geef je een 10 want dit ziet er gewoon goed uit !
 
Prachtig figuur, je gaat er mooi op vooruit ;)
Zo te zien ligt het figuurschilderen je wel hé, al een tijdje geleden dat je nog een bolide hebt gemaakt... ;) ;)
 
ik heb idd niet met licht en schaduw gewerk. Ik heb van andere mensen (niet hier op het forum) de "opmerking gekregen" dat dit een Manga/fantasie figuur is en hierbij de 'vlakke' huidskleur mooier uitkomt
Toch bedankt voor de 10 (hopelijk 10 op 10 en niet op 100) :D
Ook aan de anderen, bedankt voor de reacties. Kleurkeuze is idd een kwestie van smaak :)
 
Jordi ik vind het een schitterend model geworden
 
amai Jordi puike neerzetting knap grt.
 
Koffie, zwart.
En een slabbertje.:laugh:
 
bedankt allemaal voor de reacties :)
op naar het volgende, weer een stapje verder in betere afwerking
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan