Hoofdsponsor

1/7 Saber Waitress [DONE]

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Naar dit figuur kijk ik al lang uit :)
Eigenlijk vind ik ze bijna allemaal leuk. Gewoon omdat ze zo speels, sexy en toch braaf zijn :laugh:

2016 is niet geweldig geeindigd voor mij en 2017 niet goed begonnen, dus had ik even iets nodig om mijn zinnen te verzetten...
En dus maar een nieuw figuur gestart, in de hoop dat deze beter is dan de vorige exemplaren van deze leverancier :ph34r:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Huidskleur is aangebracht, hier en daar nog bijwerken/afwerken.
De kleuren zijn gekozen. Het wordt een zwartharige (zo blijkt nog maar eens dat ik veel moeite heb met suggestie-kleuren, zie hun bijgeleverde foto)
Paarse outfit (bij mijn eerste figuur heb ik gezegd dat ik in elk figuur/buste ga proberen om paars te gebruiken, soms als klein details, soms als hoofdkleur. Enkel bij mn Platoon-bustes heb ik dit niet gedaan, om het realistisch te houden)
Rood als 2e outfit kleur..

Op naar het vervolg

grtz JordiC
 
Laatst bewerkt:
hier ga je werk aan hebben met schilderwerk
 
Veel plezier met deze dame.
 
Merci ;)
Morgen nog wat verder doen. En kijken of ik geschikte ogen heb in mijn decal-stash :D
 
Als je paars gebruikt, lijkt roze me beter te combineren dan rood, als je het sensueel wil houden en niet te flashy. Ik ben wel benieuwd hoe je deze dame gaat optuigen.
 
Roze was idd ook nog een mooie kleur geweest om te combineren met paars :)
 
Persoonlijk vind ik dit een mooie kleurcombinatie , veel plezier en succes verder :)
 
Vandaag dit figuur nog eens op mijn werktafel gezet. En toch enkele kleine zaken kunnen doen eraan :)
Het gaat al beter dan toen ik ze weglegde in de doos. Soms is het toch eens nodig om een project een tijdje aan de kant te leggen

Foto's volgen één van de komende dagen
 
Tiens, dit had ik nog niet gezien.
Ik ben zelf al jaren grote fan van Manga en Hentai en ik heb er ook een aantal figuren van.
Tot nu zitten ze nog in de verpakking want figuurschilderen is bij mij nog niet aan de orde, eerst wel deftig oefenen eer ik daar aan begin.
Je had het over de kwaliteit van de leverancier, in neem aan dat je daar "E2046" mee bedoelt?
Dat is namelijk gewoon een verkoper en geen fabrikant, veruit de beste figuren die je bij hen vind zijn van het merk "Antihero".
Wist je trouwens dat Saber één van de meest populaire strip- en tekenfilmfiguren is in Japan, Z-Korea en China en in mindere mate in de USA?
Dat gaat zelfs zover dat er van Saber zowel "jeugd" als "volwassenen" versies bestaan.
Ik ga dit wel blijven volgen, hopelijk kan ik er wat van opsteken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik kijk eigenlijk niet naar de serie van het model, ik koop ze gewoon als ik ze mooi vind :)
Deze is blijkbaar van de 'Fate' serie

Ik heb er al een paar gemaakt en heb er nog enkele liggen (en daarstraks gezien dat er zelfs nog een paar in backorder staan, al een jaar :eek: )
 
Ha ja, die "pre-order": zo heb ik daar intussen een paar figuren staan waarvan eentje al bijna twee jaar.
Ik weet intussen hoe dat komt: E2046 doet ook aan marktonderzoek en promoot figuren die nog niet in productie zijn.
De fabrikant maakt een master en enkele afgietsels en E2046 zet die in pre-order.
Zodra er genoeg mensen zich daarvoor inschrijven wordt de figuur geproduceerd, zo is de fabrikant zeker van verkoop.
 
Deze schoonheid gaat nog klaar geraken 8)
Ben dit jaar echt wel in een bui van projecten afwerken :laugh:

een begin van de tas koffie die ze naar het terras brengt
attachment.jpg

nog wat onderdelen... van de ogen ben ik nog niet 100% tevreden
attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

voor de liefhebbers een foto uit lager standpunt en hoger standpunt :laugh:
attachment.jpg

attachment.jpg

Zoals je wel kan zien, ontbreken er nog wat onderdelen :laugh: een arm, dienblad, hoofd, strik op haar rok...
 
Ze mag die koffie hier komen opdienen :D
Ziet er strak uit ;)
 
Voor mij ook want het is te fris voor een colatje
Proper werk
Knap
Marc
 
Mooie schilderwerken Jordi.
Voor mij koffie, zwart.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan