Hoofdsponsor

1/10 The Masquerade [wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.415
Gisteren begonnen aan deze oudere buste van de firma Taurus, ik denk dat ze momentaan overgenomen is door een andere firma maar ben me niet gans zeker.

1/10 The Masquerade

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er weer veelbelovend uit
suc6
Marc
 
Zal weer de moeite worden, veel succes.
 
Dat is weer een leuke ;)
Volgens mij heb je nog veel 'oude' bustes verscholen zitten in je stash ;)
 
Mooie klassieke buste Jan ..ga je weer iets van maken denk ik ....veel succes
 
of het nu een oude ,nieuwe of zelf gemaakte is, jou werk volgen is steeds de moeite.
 
Zeker weten, en wat me echt opvalt is dat je op één avond al een geweldig mooi resultaat neerzet, dat kan ik niet met mijn olieverf.
 
Bedank voor de lovende woorden, is altijd een extra motivatie
@Gunit, is niet helemaal correct ben momenteel een beetje door het weer en het feit dat ik mijn draai nog niet echt heb gevonden sinds mijn pensioen aan mijn werktafel geklonken. Duurt dus echt wel langer als een paar uur, maar vergeleken met olieverf schilder ik volgens vele in turbo modus. En ik beken schuldig, ik maakt tussendoor zelden foto's of verklaar waar of met wat ik mee bezig ben. Anderzijds ben ik altijd bereid op vragen of andere dingen te antwoorden. Je kan niet van elke figuur een SBS maken.

Maar geschilderd heb ik ook nog, de haardos en de grondkleur van het kleed en hier en daar nog wat bijgewerkt.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
ze ziet er nu al heel mooi uit, indrukwekkend.
 
Hey,

Toch indrukwekkend met die acrylverven.... ik gebruik ze ook op mijn schaal, maar dit is hier andere koek zulle.... :)
 
Knappe vorderingen Jan, ik ben weg van de groene kleurtonen.
 
attachment.jpg

ik heb de laatste twee dagen een beetje geëxperimenteerd met een design voor het kleed, zeg maar wat je er van vind.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
experimenteren noemen ze dat dan :laugh: :tongue:

weer goed bezig hier. Het enige waar ik mij beetje aan "stoor".. het blonde haar :)
Op zich vind ik het goed gelukt, maar door het vele groen in het figuur (de strikjes, de kledij) krijgt dit ook een groene schijn :) Niet zozeer op de foto zelf, maar door dat mijn ogen dit gaan samentrekken :)
Misschien had dit niet zo geweest met bruin haar of zwart haar. Mijn persoonlijke mening hé ;)
 
Je schilderwerk ...is subliem Jan ...maar zoals Jordy opmerkt als ik het algemeen zie ...zie ik alleen maar groen...:):):):)
 
Kijk onze tweede nummer 1 is hier ook weer zijn gang aan het gaan , fantastisch
Marc
 
Deze dame geraakt stilaan in catwalk modus Jan, ik vind het patroon zeer geslaagd. Het haar is m.i. pico bello geschilderd, met veel lichtval hogerop, in blond haar zitten groentonen, ik vind het wel harmonieus zo.
 
Vrouwen hebben dus alles in bijpassende kleuren. Ze zal ook wel groenachtige schoenen hebben. Dus ik denk dat de dame zelf trots is als haar haar groenig opschijnt
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan