Hoofdsponsor

1/10 The Masquerade [wip]

Knappe prestatie Grijze Wolf Applaus
Het motief is zeer passend voor de tijd en de kleuren komen mooi tot hun recht..
 
Met die vegetale motiefjes is het erg levendig geworden. Kan je de bovenlip nog wat aanpassen? Ik heb er even een symmetrielijn op geplaatst om te illustreren wat me opgevallen was. Er zit meer rouge aan de linkerkant dan de rechter en het putje zit niet in het midden.

attachment.jpg

Het haar vind ik prima zo!
 
val juist binnen in topic en vind dit zeer mooi werk en hou van sfeer wat dit personage uitstraalt alsook vind ik kleuren keuze geslaagd grt .
 
attachment.jpg

Steven, ik heb het geprobeerd je voorstel om te zetten en heb ook nog een beetje met kleuren geëxperimenteerd.
Maar ik denk dat ze af is, tenzij jullie vinden dat er nog iets is wat niet door de beugel kan.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Beste Jan ik zou in geen honderd jaar kunnen wat jij hier efkes uit uw mouw schud prachtig
Marc
 
mooi detailwerk, zoals altijd bij jou ;)
Ze heeft ook een mooie blush op haar gezicht. De tekeningen op haar kledij zijn subliem gedaan

Je hebt er weer een mooi exemplaar bij om in de kast te zetten ;)
 
Jan , het is weer een prachtig plaatje , en inderdaad , het haar toont een groene schijn maar naar mijn mening stoort het niet .
Een prachtig en eenvoudig design op het kleed , dit is er weer eentje om duimen en vingers van af te likken ...
 
De toevoeging van hand en masker veranderd de buste totaal.
Prachtig werk weerom.
 
Hey,

Indd, ik sluit me aan bij de vorige comments, gewoon subliem uitgevoerd,....man man man;)
 
Ja Jan wat een prachtige buste :8:8...je hebt zeker je talenten hier weer laten zien ...ben weeral benieuwd naar de volgende echt toppie :):):):)
 
ben er ook fan van mooie buste en prachtig afgewerkt top grt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan