Hoofdsponsor

1/72 Spitfire 1A (Heller 1/72) [DONE]

Hier zijn verschillende dio's te zien in deze genre, misschien vindt je er inspiratie?
 
Daar is zeker inspiratie in te vinden, zo ben ik aan het verlaten huis begonnen.

Door het verlaten huis kreeg ik weer zin om wat aan de Spitfire verder te werken. Nog wat planten gevonden in de plastiek-planten-doos, deze keer met grotere bladeren maar dat maakt niet veel uit. Het geeft het geheel een groter jungle effect.

Bomen heb ik weggelaten omdat ze afbreuk doen aan het geheel, wel zullen er nog wat (dode) klimplanten komen.

De foto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De opbouw van deze planten is hetzelfde als van de kleinere versie, enkel het hart van de plant moet hier nog bijgewerkt worden en dan kunnen ze op het diorama geplaatst worden.
 
Alain ik zou ze deze keer niet te kleurig maken fris groen maar dan wel wat blinkend zoals die planten in de tropen gewoonlijk zijn he wat gedroogde lianen op de grond bekijk ze eens op het internet daar zal je veel vinden
Marc
 
't Is gedaan, de Spitfire is afgewerkt.

Het is niet helemaal naar m'n zin maar ik heb er ook deze keer van bijgeleerd en het was fun om te doen. Ook een beetje een voorbereiding op de buitenaardse planeten die in m'n hoofd zitten om te bouwen. Verschillende technieken van hier zal ik daarvoor kunnen gebruiken.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
mooi gedaan maar verhouding van de planten met vliegtuig lijken me een te groot verschil.
toch zou ik het niet beter kunnen en vind de planten knap gedaan. grt
 
Het plan was dat het vliegtuig neergestort is op een onontdekt eiland in de Bermudadriehoek, onontdekte planten eigenlijk. Maar dat idee zal ik wat duidelijker moeten uitwerken, het is niet helemaal verlopen zoals ik voor ogen had.
 
Het plan was dat het vliegtuig neergestort is op een onontdekt eiland in de Bermudadriehoek, onontdekte planten eigenlijk. Maar dat idee zal ik wat duidelijker moeten uitwerken, het is niet helemaal verlopen zoals ik voor ogen had.


Dan is dat vliegtuig, niet gestrand op een eiland ergens in de bermuda driehoek, maar door het zwarte gat in de bermuda weggezogen naar een planeet die nog moet ontstaan in uwe nieuwe diorama.

Heel mooi gedaan!
 
Die uitleg is nog beter dan de mijne Aris5. I like it. Weggezogen door het zwarte gat, dat moet ik onthouden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan