Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw BMW Isetta 250 (1/16) [DONE]

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.868
Beste modelbouwers gisteren lag er iets geweldig onder de boom , daarom word de " Jagermeister bus " even weeral opzij gelegd en gaat het dit prachtig old timertje worden
Hier een voorproefje van de boxart en de inhoud

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En is het leuk ???????
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zag hem daarnet op de site van Revell staan. Mooi auto'tje
 
Hmmm topchop,shaven en brede banden of gaten, roest en matte lak :laugh::laugh:

Grapje maar ziet er leuk uit heb er ook al naar zitten kijken maar liggen nog zat kitjes op de stapel :(
 
prachtige keus grt Pascal
 
Mooie keuze voor de groepsbouw... Onlangs ergens in een Duitse Bmw garage zo een echte zien staan blinken... Is echt wel een leuk ding om te zien, en onvoorstelbaar dat er een tijd is geweest dat je deze autootjes op elke straathoek tegen kwam...
Ongelooflijk dat een model met zo'n grote schaal, nog maar amper 15cm groot wordt... :)

Ik ben dus zeker heel nieuwsgierig naar deze bouw...
Veel succes...

Groetjes,
Kurt

Ps aan de mods : kan de begindatum niet een maand vervroegd worden? ;)
 
Heel mooi kitje, ik volg ook mee
 
Mooi, veel werk om de deuren te openen zal je hier niet bij hebben, eerder moeite om de open deur open te houden. Er zit blijkbaar ook een motor in die je hopelijk zal detailleren.
 
Leuk autootje,ik volg.Succes ermee.
Marc S
 
Ja binnen drie weken mogen we eraan beginnen he hij ligt hier naast op aan de tafel
Marc
 
Neen ik weet het maar ergens diep in mij als autofreak ( liefhebber ) zit er nog wel een plaatsje voor BMW hoor
Ik heb 18 jaar gewerkt en het was toen de auto he we hebben er zelfs mee geracet op circuit in Zolder , maar deze hobby werd te duur en de auto's ook daaromis het nu VW
 
De volle 15 cm voor een 1/16 model.
Veel plezier ermee.
 
zal wel weer een specialleke worden :8

Eric
 
Beste vrienden even ter inlichting ik ben er mee bezig van gisterenavond maar heb nog geen tijd om foto's te plaatsen straks zeker en vast , moet nu eerst even om verfjes want Eric van Almere had ze niet op voorraad
Tot strakjes
Marc
 
Ik moet direct aan Steve Urkel denken , met zijn Isetta. :-)
 
steve-urkel-isetta-e1438144747366.jpg
 
foto's foto's foto's DRINGEND :)

Eric
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan