Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Kenworth Dump Truck (1/25) [DONE]

Prachtig gebouwd, je mag terecht fier zijn op deze....;)
 
Zeer mooi resultaat Aris :)
Applaus Applaus

De tribal-decals op de bak zouden wellicht vloeiender geweest zijn mocht je deze aan de voorkant van de kipbak gestart zijn (de decals ondersteboven draaien) :)
 
Roy, Pascal, Anvanco, Swaken, Dank voor de complimenten.
Marc dank voor het compliment, kan ook met de belichting te maken hebben of in combinatie met de metallic. Alle wat chroom is, is met alclad, behalve de binnenkant, van de kipbak, deze is naturel steel van Vallejo, op de foto komt dit verschil ook niet helemaal goed uit.
Erwin dank voor het compliment, ik vermoed, omdat ik Tamya, metallic gebruikt heb dat het beter is geworden door de hoogglans blanke lak, wat bij 1/1 ook absoluut nodig is.
Beyond, dank voor het compliment, achter beginnen, staat in de beschrijving. Ik heb het met een droog passing geprobeerd, ondersteboven te doen. Eigenlijk heb ik gewoon geplakt met het idee, die blijft zeker niet zitten, na het getob, met de decals op de deuren en motorkap (zonder tribal nu) met het idee die moet ik er toch weer afhalen....
 
Ondanks de tegenslagen toch een geslaagd model.
 
Een prachtige bouw toch ? ik vind hem althans heel goed uitzien op de foto...knap.
 
Prachtig gemaakt Aris, mijn complimenten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan