Hoofdsponsor

1/6 Galaxa [DONE]

Ook hier weer een knap werk te zien , spijtig dat ik zoiets niet kan maken het zou nogal een zicht zijn kleuren die niet kloppen maar niettemin geniet ik toch van deze werkjes
Ben op dit moment aan het vechten met een zeer zware verkoudheid en heb in feite voor niks zin als alleen in mijne zetel te liggen en niks doen
Sorry mensen
Marc
 
Zeer fraai werk wat je hier laat zien Xavier,is toch altijd nog iets anders zo een buste..al echt knap gedaan.

Grtz yves,
 
Ik moet de collega's bijtreden Xavier, je hebt tot nu een heel sterk parcours afgelegd, ik vind dan ook dat je het maximum uit deze buste(s) aan het halen bent. De ogen zien er top uit, en wat ik nog meer bewonder is dat je dit stuk ook als een stripfiguur afwerkt, iets wat niet voor de hand ligt.
Echt wel chapeau dus.
 
Xavier, ziet er goed uit tot nu.
Het rood had je kunnen verder verwerken je huidskleur, is handiger als een foutje proberen te verwijderen.

Grtx Jan
 
Je hebt groot gelijk Grijze Wolf, maar het lukt mij blijkbaar niet :(
Momenteel een beetje gefrustreerd over die rode vlek, die ik niet verwijderd krijg op mijn buste :@
Het lijkt enkel te verergeren :angry:

Dus heb ik het gezicht eventjes zo gelaten en ben dan maar aan de juwelen begonnen.
Daar heb ik enkele kleine gaatjes geboord, en heb er "echte"diamantjes (zyrkonium) in geplaatst.
Deze zijn gerecupereerd van oude juwelen welke anders in de vuilnisbak zouden zijn beland...
Straks kijk ik nog om enkele foto's te maken ;)
Eerst wat bekoelen en frustraties laten wegebben....
 
Schilder je dat met airbrush, Beyond? Dan zou de vlek toch moeten vervagen als je er over spuit?
 
Steven, de huid heb ik inderdaad met de AB gespoten, maar de details zijn gepenseeld.
Nu terug de AB erop loslaten betekend volledig opnieuw beginnen, en het risico dat de verf niet blijft plakken omdat er nu reeds met olieverf op gewerkt is...

Hier enkele foto's (de zijkanten zijn niet zo scherp, maar wie goed kijkt kan het probleem zien...)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Gelijk hoe ....ik vind het op zich al een prachtige prestatie Xavier !

Begrijp en zie wat je bedoelt , maar daar zal ook nog wel een oplossing zijn ;)

Sterk bezig aan deze schoonheid !
 
Ik zie het probleem niet maar denkelijk zal ik dat ook nooit zien he , jullie weten wel waarom he
voor mij is dit perfect , in ieder geval kan ik zulks niet , en alleen maar bewonderen
Goed gedaan
Marc
 
ps: zou het kunnen dat ze op de 2e foto al een diamantje kwijt is aan haar linker-oorbel?
 
Boom king euh...queen ! Knap maat !
 
ja moet de rest bijtreden knap bezig grt
 
Bedankt iedereen :)
Jullie reacties maken mijn dag goed :))

ps: zou het kunnen dat ze op de 2e foto al een diamantje kwijt is aan haar linker-oorbel?

Nee hoor, dat lijkt enkel zo omdat het zo blinkt, de camera ziet het blijkbaar niet :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan