Hoofdsponsor

1/6 Galaxa [done]

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Ik heb al heel wat projectjes waar aan begonnen is, maar toch heb ik weer een nieuwtje gestart :) Beetje bij beetje zullen ze wel eens klaargeraken ;)

Dit keer een buste van ons forumlid Jiver :)
Kwaliteit en afwerking is echt topklasse sdfkkjskng
Eigenlijk niet bestemd voor mijn amateur-kunsten, maar ik heb het toch maar op de tafel gelegd :laugh:

attachment.jpg

En na enkele uurtjes zaten we al aan een begin :D
attachment.jpg


Zoals jullie nu ondertussen wel gewend zijn van mij, zal ook deze weer een eigen kleurkeuze krijgen :) Dan is het eigenlijk niet meer Galaxa, maar daar gaan we niet over struikelen :ph34r: Het kind moet ne naam hebben :D

Net als mijn andere projecten gaat dit niet direct klaar zijn. Beetje afwisseling erin houden. Normaal gezien gaat Beyond ook nog meebouwen met dezelfde buste, dus een duobuild :D

grtz JordiC
 
Laatst bewerkt:
Goed begonnen Jordi , tevens leuk een duo build :)

Veel plezier samen.
 
BAM :28:, zijn we zopas nog aan het chatten om een duopaint :-)8 ) te starten, en meneer is al bijna klaar :O
Ik moest daarnet nog mijn buste gaan zoeken tussen mijn stash :ph34r:

Maar inderdaad, ik heb dezelfde buste hier (2x :$ ) liggen, dus ga ik van de gelegenheid gebruik maken om er toch ene van te starten...
Het zal wellicht ook geen snelle (van snelheid! ;) ), schildering worden, maar wie zit er achter ons aan hé ;)
Ook als tussendoortje, nu en dan eens wat verder aan prutsen dus..

Zal binnenkort ook een topic starten :)

Veel succes Jordi, het begin ziet er al veelbelovend uit, ik hoop dat het bij mij even goed zal lukken :nowink:

Vraagje, welke kleur heb je gebruikt voor de huid? Ziet er mooi uit voor een vrouwenvelletje :D
 
Hey,

Hohoho, moeder ziet er redelijk goed besteld uit.... :) :))
Nu, qua modelbouw kan het ook al tellen, knappe voortgang...;)
 
Dit keer een buste van ons forumlid Jiver

Forumlid Jiver ziet er goed uit vind ik. :@

Grapje natuurlijk maar altijd interessant om te volgen. Enne, ze is inderdaad goed besteld, goed hand vol, meer moet dat niet zijn.
@ Swaken: af...., in uw mand...... :D
 
Deze ochtend nog wat verder gedaan :)

De huidskleur was mij te rozig :) dus ik heb het beetje meer naar het geel gebracht

attachment.jpg


Ik ben momenteel vooral de grote lijnen aan het doen om een beetje kleuroverzicht te hebben. De afwerking van de puntjes en de randen zal zijn van zodra ik minder pijn heb. Zo fijn detailwerk is niet echt aan te raden op deze moment :)
Maar zoals je ziet gaat het dus een brunette worden met rode lippen en paars kleedje ;)
 
Knappe dame aan het worden hoor :)
Hoe ga jij de ogen doen?
Heb jij niet eens ergens decals gekocht met ogen voor zulke figuren? Of ga je ze schilderen?
 
Ik heb idd verschillende decalsetjes liggen :) zowel voor Manga figuren als voor 'gewone' figuren. Maar ik ga het eens moeten bekijken, ik denk dat haar ogen vrij "gesloten" zijn voor de decals die ik heb :)
Schilderen zou wel een uitdaging zijn. Maar een figuur/buste valt of staat met hoe goed de ogen gelukt zijn :) dus nog een twijfelgeval
 
Leuk die duobuild... ik ga ze zeker beide volgen...

Al mooi gestart Jordi, ik vind toch dat je zelf wel heel bescheiden blijft bij uw kunnen... ik zou bijlange niet klaar krijgen wat jij hier laat zien...

Groetjes,
Kurt
 
In andere kleuren mag ze er dus ook zijn ! Goed bezig Jordi !
 
leuk hoor twee dezelfde dames met 2 verschillende kleur patronen, Top bezig ook hier Jordi.

Fred
 
ben benieuwd hoe dit verder gaat want ziet er al goed uit grt
 
Beste Jordi het begint er goed uit te zien ben op dit moment niet 100% zware verkoudheid en kijk dan maar af en toe
sorry
marc
 
Eveneens mooi werk aant leveren Jordi..Eigenlijk hadden jullie hier samen de één Galaxa en de andere haar tegenpool Demoniah kunnen doen aangezien je voor andere kleuren kiest...?!

Grtz yves,
 
Ik ben er nog wat aan verder gegaan en het was vandaag vloekuurtje.
Ogen zijn echt miserie :( Voorlopig laat ik het hierbij, mss dat ik nog een poging waag als de rest wat meer afgewerkt is

attachment.jpg
 
Als complete leek en 'mislukkeling' op gebied van figuurschilderen zou ik zeggen dat het net is alsof je teveel verf hebt gebruikt rond de ogen en de wenkbrauwen. Als ik het zou doen zou ik dat meer als drybrush aanpakken. Dit zeg ik vanuit m'n gevoel en niet vanuit ervaring.

Verder ziet het er wel goed uit en het zet me aan om zelf ook nog eens een figuur aan te pakken.
 
Ik vind toch dat je heel goed bezig bent hoor !
 
ik snap wat je bedoelt, MrArtex :) maar ik wou een beetje meer de extreme makeup benadrukken, zo 'gothic' sfeertje (ik weet, dan zouden de lippen en haren ook nog zwart moeten zijn, maar dat ga ik skippen)

Gunit: bedankt :) Normaal smelt ik snel voor vrouwenogen, maar deze kan me nog niet bekoren :D

En hoe meer ik mij begin te fixeren op kleine details, hoe feller mijn handen beginnen te beven... dus best even zo laten ;)
 
vind het er ook mooi uitzien en ken het beven ook op slechte moment grt Pascal
 
De kleuren van de ogen vind ik wel mooi, alleen de grootte iets aanpassen (zoals reeds gemeld via fb chat ;) )
Ofwel kan je nog voor bruine ogen gaan ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan