Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Vliegend Militair 1/35 AH-1W van MRC (Academy)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: 1/35 AH-1W van MRC (Academy)

Standaard 1/35 AH-1W van MRC (Academy)

Hey jongens,

omdat ik hier nogal veel post en weinig afgewerkte modellen zet even wat uit de oude doos. Hoewel ik GEEN Cobra verslaafde ben hierbij twee MRC modellen (Model Rectifer Co) die later door Academy zijn overgenomen. Het betreft de AH-1 T+ en de AH-1W.

Dit zijn scans van oude echte foto's (dus jong volk, vroeger werd er foto's genomen met een filmrolletje . Dat moest je dan binnenbrengen bij een fotograaf en die ontwikkelde dat op speciaal papier )

Als eerste de AH-1W in een desert storm kleurenjasje gestoken. Deze hebben effectief zo gevlogen. Jammer genoeg niet te zien op deze foto's, maar de cockpit is voorzien van het HSS (Helmet Sighting System) en de middenconsole is volledig heropgebouwd.

Het andere model is qua opbouw en onderdelen identiek aan deze Whiskey maar is in een zeer opvallend kleurenpatroon gestoken : de Gold Cobra. Dit was de '161022' AH-1T die werd geupgrade naar de AH-1T+ (later nomenclatuur AH-1W). Voor promotiedoeleinden werd deze in een zeer opvallend kleurenpatroon gestoken. Leuk weetje, de decal van deze Cobra is in 1 stuk en er op gelegd zonder Sol of andere middelletjes (kend ik toen nog niet ).

Zo dat was ie dan weer...

groeten,

G.

Standaard

Wel Jade,

Ze zien er zeer schoon uit.
    En proficiat met die decal, zeer strak, en dit zonder sol en set....

Mooi....

Groeten,
    Beyond

Standaard

Deze zien er beide prachtig uit maar persoonlijk vindt ik de camo de mooiste.
    Ik denk dat ik me er ook maar één ga aanschaffen.

Mark

Senior Lid

Standaard

Twee prachtig Cobra's Jade

Het zal smullen worden van je verslag van de volgende.

Groeten, Pascal

Standaard

Geertje Geertje,

gij doet da gewoon expres om mij Cobra-gek te maken

Gewoonweg schitterend dus... blijven bouwen...

Voor éne keer geen Heli-, maar COBRAgroeten,

Nick

Standaard

Thx Guys...en nu maar wachten tot de volgende kan begonnen worden

Goede topic beantwoorder Droop's schermafbeelding

Standaard

Amaai! Prachtige Cobra's!

Die zwarte heeft wel iets 'speciaals' maar de camo is toch ook m'n favoriet.

Complimenten Geert!

Droop

Soortgelijke discussies

1. schaal 1/48 - Mig 21 MF Fishbed J (Academy) [DONE]
    By B-art in forum Militaire vliegtuigen / Helikopters
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 31-03-10, 23:31
  2. Vliegend Militair - MH-53E 1/48(academy)
    By markske in forum Afgewerkte projecten zonder bouwverslag
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 22-08-08, 18:57

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten