Hoofdsponsor

1/47 bouw zeilschip president [wip]

renske

Well-known member
Registered
Lid geworden
20 jan 2014
Berichten
45
beste vrienden

mijn zeilschip president heeft de bouwplaat verlaten dek werk is bijna af dan moeten de masten en tuiging nog gebeuren maar ik blijf bezig
en dat is belangrijk vernis en schilderwerk zijn zo goed als klaar nu komt eerst het koperwerk
zo tot de volgende
Renske
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Knap werk hoor.
Denk dat de volgende werken het uiterlijk van je schip enorm veel zullen veranderen... :)
 
mooi en fijn werk dat je al laat zien.
ben nu al nieuwsgierig naar het plaatsen van de masten.
vgr Marc
 
Mooi werk hoor....ben benieuwd als de masten erop zullen staan.
 
wel knap gedaan en volg in stilte grt Pascal
 
dit doet weer oude herinneringen opkomen. heb deze ruim 20-25 jaar geleden ook gebouwd
staat nu tijdelijk opgeslagen wegens ruimtegebrek tot na de verhuizing in het voorjaar.
succes ermee.
 
Mooi gedaan. De President staat hier bij mij ook op de kast te pronken.
 
Zeilschip president [wip]

beste vrienden

hier volgen de volgende fotos ven het beslag werk

veel plezier renske attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow een hele verandering zeg,mooie update hier renske. :wow:
 
Mooi aan het worden.
Vraagje: is die boegspriet niet wat overdreven lang? Lijkt buiten proportie tot de lengte van het schip.
 
Beste erwin

de boegspriet is in de juiste maat driemaal via plan en fotos in de juiste mm

dank voor intresse
renske
 
ziet er goed uit, maar is het mogelijk om je updates bijeen te houden in 1 verslag voor de duidelijkheid? ook zijn de foto's in je eerste deel niet meer zichtbaar geworden?
 
ziet er goed uit, maar is het mogelijk om je updates bijeen te houden in 1 verslag voor de duidelijkheid? ook zijn de foto's in je eerste deel niet meer zichtbaar geworden?

bedankt voor het melden. Het was mij niet opgevallen ;) Ik heb het vorige topic gesloten, foto's waren niet meer zichtbaar en er waren maar enkele reacties.
Dus Renske, gelieve het in deze topic te houden. Je kan mss nog foto's toevoegen van het begin van de bouw ;)

Edit: en blijkbaar was er nog een 3e topic. Dit heb ik samengevoegd met dit topic ;)
mvg,
JordiC
 
beste jordic

bedankt voor de tip ik zal het nodige doen

renske
 
hoi zoals u ziet zijn de masten afgewerkt een hele klus maar redelijk gelukt volgende uitdaging zij de aftuiging daarvoor ga ik een plankje met nagels maken om de touwtjes mooie te plaatsen en knopen tot de volgend
renske
attachment.php
attachment.jpg
attachment.php
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.php
attachment.jpg
attachment.php
attachment.php
 
al mooi in ieder geval en volg nog steeds in stilte grt.
 
Netjes , het is weeral een heel ander zicht.
Vgr Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan