Hoofdsponsor

1/350 USS Independence LCS - 2 [wip]

JohnA

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
546
Ben hier in ziekenhuis begonnen met een "snelbouw" van de USS Independence. Om me bezig te houden. De bouwdoos is van Trumpeter, nr 04548, schaal 1/350.
 
Laatst bewerkt:
Blijft een heel apart schip hé!

Fred
 
Dat gebeurt, geen verpleegster in de buurt dan maar een scheepke bouwen, alle lijm en andere zaken bij U.

Ik kom zeker op bezoek bij u, zeg niets, en rijd uwe bed zo tussen de kraam afdeling, zeg Tabe en geniet van uw rust.

In het ziekenhuis, zou ik ook een taart meebrengen, en een vette patat, met gelderse rookworst, en een bos blommen,
De tulpen uit amsterdam geven en uwe bed buiten zetten. Ondertussen wat vrienden waarschuwen, hup u in uwe bed, tussen de oude dames, kunt gij klaverjassen op zijne rotterdams, nee ???nu dan gaat ge met uwe bed naar de keuken, waar ge aardappels mag kuisen
 
attachment.php


attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Man oh man, gaat goed met uwe "indepence" De fot's zijn gekanteld, en waar zijn de lieve verpleegsters? uw bed is omringt met "tangen"
Niet te druk bezig zijn, straks wordt ge wakker gemaakt, om te vragen of er iets aan de hand is...naa dat was net effe geleden niet.

Het is weekend, volgens mij, bent u aan het bouwen op het bed van uwe buur. even aftellen in het ziekenhuis moet u genieten van de rust...tot 3 tellen, en ja

Wat wilt U voor OntbIjt
 
Dit is hoever ik nu zit met de bouw. Jammer genoeg geen secondelijm voor de photo etch (3 "vellen"). Ik zal foto's posten van verdere bouw. Bedank voor jullie bezoekjes aan m'n werf 8)
 
Laatst bewerkt:
Als scheepsbouwer, moet ge toch weten, seconde lijm kleeft aan uwe vingers.
 
een schitterend schip, en een hele fijne kit om te bouwen... benieuwd naar het vervolg...
 
Knap John ge moet het maar kunnen he op uw bed of tafel even snel een kitje ineen steken tof man
John van mij mag je zo snel mogelijk herstellen zodat ge in uw eigen habitat in alle rust kunt verder werken en uwe sec. lijm naar hartenlust kan gebruiken
Snelle beterschap
grt
Marc
 
Ben nu verkast naar knokke mbt m'n depressie en verdere revalidatie. Maar heb m'n leesbrilletje in m'n bagage gelaten die nog moet achterkomen. Zal ikke weer niet zijn. Dus kan voorlopig haast niets doen.
 
Dat ken ik, sinds kort heb ik ook een leesbril nodig...

Hou je goed en ik volg je bouwvorderingen.
 
Ben dan maar begonnen aan mn Antonov AN-124. 1/144.
Wordt gebouwd naar setting #5.
 
Zoiets als op de foto, nee daar heb je geen "brilletje" bij nodig

attachment.jpg
 
Beste John ik hoop dat alles terug goed komt je zit nu wel in Knokke maar niet als toerist he .
Nu iets anders ik kan het moeilijk begrijpen dat zo een gevaarte zomaar de lucht in kan alsof het niks is ( het kan wel dat weet ik ook ) maar dat is een enorm vliegmachien wel een prachtstuk
Marc
 
en wat is setting 5 voor de niet ingewijdden? Wel een leuk toestel, als je 2 van deze hebt en een beetje styreen kan je gaan voor zijn grote broer, de AN-225...

benieuwd naar deze, en hopelijk komt dit schip ook af op een beter moment
 
Ok,uitleg setting 5 is neus open,inrijbrug klaar,romp kantelt naar voor en achterklep gedeeltelijk gesloten.
Ben ook bezig aan de Independence, boegbult dat onder water zit aan het glad maken met putty. Denk van vandaag de communicatie toren samen te stellen. Heb enorme schrik dit te verprutsen!!!
Foto's komen pas wanneer de lader van laptop hier is.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan