Vroeger bouwde ik enkel statische modellen, eerst trucks daarna wagens een gedeelte gebouwde en ongebouwde is in een garagebrand omgekomen, erg en ik wens dit niemand toe.
De trucks heb ik niet meer, wel sommige nog op foto; zal ze later eens inscannen en posten.
Hier zijn enkele van de vroegere bouwsels die later zullen omgebouwd worden om mee te gaan rijden,
de houd in dat het volledige chassis word verbouwd, motor erin,aangepaste voor en achteras, sleepcontacten, verlichting (led's)en banden die voldoende grip en wegligging hebben. Inzake banden ben ik aan het experimenteren met zwarte silicone, maar dat staat hier nog in de kinderschoenen, evenals een experiment met resin, de eerste proeven met resin leert me dat ik een gigantisch overgewicht probleem heb, dus ben bezig met ander materialen te zoeken.
Maw ik ben nog wel een poosje zoet ermee, want ik heb nog een heel pak ongebouwde dozen in stock![]()
let niet op het stof, want ze staan al een paar jaar in een doos bovenop een kast. Zouden wel eens door de carwash mogen
Grts
![]()
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: