Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Toekomstige slotcars
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Toekomstige slotcars

Standaard Toekomstige slotcars

Vroeger bouwde ik enkel statische modellen, eerst trucks daarna wagens een gedeelte gebouwde en ongebouwde is in een garagebrand omgekomen, erg en ik wens dit niemand toe.
    De trucks heb ik niet meer, wel sommige nog op foto; zal ze later eens inscannen en posten.
    Hier zijn enkele van de vroegere bouwsels die later zullen omgebouwd worden om mee te gaan rijden,
    de houd in dat het volledige chassis word verbouwd, motor erin,aangepaste voor en achteras, sleepcontacten, verlichting (led's) en banden die voldoende grip en wegligging hebben. Inzake banden ben ik aan het experimenteren met zwarte silicone, maar dat staat hier nog in de kinderschoenen, evenals een experiment met resin, de eerste proeven met resin leert me dat ik een gigantisch overgewicht probleem heb, dus ben bezig met ander materialen te zoeken.
    Maw ik ben nog wel een poosje zoet ermee, want ik heb nog een heel pak ongebouwde dozen in stock
    let niet op het stof, want ze staan al een paar jaar in een doos bovenop een kast. Zouden wel eens door de carwash mogen

Grts

Standaard

Ga je deze nu allemaal verbouwen tot slotcars? Er zitten bijzondere modellen tussen. En daar zou ik dan ook wel even over nadenken. Tis maar een advies hoor.

Ben benieuwd wat je gaat maken.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door modelengeneer Bekijk bericht
    Ga je deze nu allemaal verbouwen tot slotcars? Er zitten bijzondere modellen tussen. En daar zou ik dan ook wel even over nadenken. Tis maar een advies hoor.

Ben benieuwd wat je gaat maken.
    Niks nadenken de zaag door het chassis en vertrekken ben impulsief aangelegd

Standaard

Der zitten inderdaad mooie exemplaren tussen.
    Volgende keer wel eens aan een bouwverslag denken als je er nog (ver)bouwt.

Grtz,
    Beyond

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Der zitten inderdaad mooie exemplaren tussen.
    Volgende keer wel eens aan een bouwverslag denken als je er nog (ver)bouwt.

Grtz,
    Beyond
    beloofd de gemiddelde leeftijd dat ik deze gebouwd heb ligt tussen de 10 en 15 jaar geleden, lang voor de digitale fototoestellen, is nu makkelijker dus

Grtz

Standaard

Je hebt hier nog wat werk staan voor de komende maanden.
    Ben eens benieuwd om de ombouw te volgen.

Grts

Johan

xke
    Gast

Standaard

ik denk dan toch dat je mss is beter naar andere chassis zou kijken om der onder te zetten :-) zodat ze allemaal ook lekker rijden zal hier seffes is nen post zetten met onze race modellen maar ook bruikbaar voor thuisgebruik.

Soortgelijke discussies

1. Mijn toekomstige werkplek
    By Herptile in forum Show je werkplek
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 02-09-09, 22:46
  2. Slotcars 1/24 the Resin Part
    By Disturbed Angel in forum Slotcars
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 17-08-09, 23:16
  3. Bouw en ombouw slotcars 1/24 cheap
    By Disturbed Angel in forum Slotcars
    Reacties: 9