Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Nightmares: Trying to Forget.

Alain...punt één wat betrefd het bos door de bomen niet meer zien..oplossing:Leg het naast u,even afstand nemen en over nadenken ,het komt wel en niet te ver gaan zoeken..;
Punt twee:Het nachtmerrie gedeelte,heb je al eens nagedacht om alles te bouwen zoals het in realiteit eruit ziet met slachtoffers ,misérie ,kommer en kwel en daarachter een achtergrond te maken met donkere kleuren...let op!!! een ontploffing is NOOIT zwart...
Laat je realistische kijk niet te hard verloren gaan in donkere kleuren maar wees efficient met de verbeelding...!!

Grtz yves,
 
Dit project gaat ook voor langere tijd in de koelkast omdat het voor nu te groot is. Om te kunnen verder doen met modelbouw moeten er nu snelle kleine projecten komen. Later zal ik wel zien als dit kan afgewerkt worden. Voorlopig wil ik nog wel ingeschreven blijven in de groepsbouw omdat die nog 2 jaar loopt.
 
Je geeft veel te snel op Alain op deze manier vrees ik dat je volgende projecten de zelfde dood staan te wachten...
 
Daarom dat ik nu kleine dingetjes maak, misschien lukt dat beter om zo weer tot de grote te kunnen overgaan.
 
Tijd om deze nieuw leven in te blazen want ik besef ineens dat de deadline 11 november van dit jaar is.

Om het tot een goed einde te kunnen brengen zal alles in kleine brokjes opgedeeld worden en zal er ook nog aan andere projecten gewerkt worden (nieuw en oud). Dit om de aandacht vast te houden. Verschillende onderdelen zijn al gemaakt en het grootste (en moeilijkste) onderdeel zal de slaapkamer zijn die dan moet overvloeien in de nachtmerrie. Morgen eens in de schuur op zoek gaan naar hout waarmee dat kan gemaakt worden.

Vanavond heb ik de meubels proper gemaakt en die liggen nu te drogen. Morgen plakken, schilderen en kijken om een matras en dekens te maken. Ook kijken voor een figuur om onder de dekens te leggen, een hoofd heb ik al gevonden enkel nog ergens een lichaam in de stash zoeken.

attachment.jpg
 
Waarom een lichaam het hoofd alleen is toch ook Ok en de rest ligt toch onder de dekens he , dat kan je gewoon opvullen met iets
 
Dat is ook een optie, opvullen in plaats van een lichaam. Zodra het bed eens wil gekleefd blijven zal ik daarvoor kijken.

De kasten wat bewerkt met verf, met de bedoeling een look te geven alsof het maanlicht weerkaatst.

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan