Hoofdsponsor

1/25 bouw boomkorkotter PD-126 schaal 1:25 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ron en Antje, maken jullie zich maar geen zorgen over het forum. Dat loopt niet weg.


Ik wens jullie alvast veel sterkte toe en hopelijk komt alles terug in orde.



Droop
 
Veel sterkte gewenst aan jullie en de rest van de familie en ik hoop dat ze snel beter zal worden.
 
Ik begon mij al af te vragen hoe het er mee stond bij jullie. Ik volgde jullie projecten altijd graag en de update bleef uit. En dus had ik al enige zorgen.

Graag wil ik jullie dan ook veel sterkte wensen in de komende tijd en veel beterschap voor jullie moeder/schoonmoeder. En natuurlijk gaat familie voor modelbouw. En dus laat je vooral daar zien. Neem er de tijd voor en wij zien je wel weer verschijnen wanneer je weer tijd en zin hebt.
 
Antje en Ron veel sterkte in deze moeilijke tijden en ik hoop dat alles weer goed komt.

Groeten, Anton
 
Allemaal bedankt voor de steun en we hopen dat het nog goed gaat komen,en komen daarna weer terug op het forum

groet ron en antje
 
het heeft lang getuurd maar we gaan de draad weer oppakken de PD-126 word opnieuw gebouwd waarschijnlijk in een ander schaal maar dat is nog niet zeker we zijn eerst met de LE-62 die krijgt nieuwe netten met het sumwing systeem en nieuwe hekwerk.8):8
 
Welkom terug Ron & Antje,

We zijn heel verheugd dat we weer van jullie bouwkunsten mogen genieten.

Groeten

Pascal
 
Leuk dat jullie weer aanwezig zijn en de draad weer oppakken.

Groet Folkert.
 
Blij jullie hier terug te zien, kunnen we weer wat moois verwachten :8
 
Hallo allemaal ik moest zelfs even inloggen ,maar ben er dus ook weer en ga net als ron weer langzaam de draad proberen op te pakken.
Ga op 1 maart weer aan het werk en zal binnen kort het nieuwe hekwerk van de LE gaan schilderen.
Mensen die ons prive een mail hebben gestuurd alleen bedankt .
Het is nog niet allemaal weer in kannen en kruiken ,maar er gloort weer hoop aan de horizon

gr antje
 
He, welkom terug, en veel sterkte nog antje, komt goed ;)
 
laat ons hopen voor het beste , en natuurlijk welkom terug we kijken al uit naar de updates ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan