Hoofdsponsor

1/25 bouw boomkorkotter PD-126 schaal 1:25 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee, Exserco. Je hebt natuurlijk altijd iemand die uitzondering is he. :D Dat bevestigd de regel weer zeggen wij hier. :D:D:D
 
iedereen bedankt voor de complimenten.
En inderdaad rik schilderen is niet het gemakkelijkste werk.
Ik vind net als jou dat een schip vaak iets meer leeft wanneer het met een kwast gedaan is.
En vooral het type boten wat wij bouwen mogen best wat uitstraling hebben.
Het zijn werkschepen.
Wil niks afdoen van de mensen die het spuiten dat vind ik ook erg mooi en voor een jacht staat het ook prachtig en is ook een kunst opzich.
Alleen ben ik een echt kwast mens en doe niks liever dan de hele dag wat schilderen en dan niet alleen boten zoals jullie weten.
Ik maak ook graag schilderijen en dan niet alleen van schepen ook andere dingen mag ik graag schilderen vooral boedha.
Alleen dat past niet binnen deze rubrieken.
Ron heeft vandaag de binnenkant van het stuurhuis gemaakt en denk dat er vanavond alwel foto's van komen.

gr antje
 
>w
@ Antje,

Ik maak ook graag schilderijen en dan niet alleen van schepen ook andere dingen mag ik graag schilderen vooral boedha.
Alleen dat past niet binnen deze rubrieken.
Daar is zeker wel plaats voor, maar dan in het offtopic gedeelte. Ik ben zeer benieuwd naar jou boedha´s.

Ik ken al een paar van jou schilderingen.
 
Hallo rik

Antje zal vanavond wel wat dingen plaatsen

gr ron
 
Dat is een mooie update. Misschien zou je iets meer uitleg mogen geven over hoe je dit interieur maakt. Ik denk dat je daar heel veel mensen mee zult helpen. Het ziet er weer piekfijn uit allemaal.

Verder ben ik natuurlijk heeeeeeeel erg benieuwd naar de foto´s van Antje. :D:D:D
 
Mooi hoor Ron.

Ga je daar ook figuurtjes inplaatsen?

Misschien nog een pin up aan de wand? :k



Droop
 
heel mooi Applaus

zelfs een poster tegen de muur -fck-
 
hallo allemaal

Nog even wat nadere uitleg van de opbouw van het interieur
De wanden van de meubels hebben we van 3mm hobby triplex gemaakt de kasten en brouwstoel zijn ook van 3mm hobby triplex in model gesneden.
De bekleding van de stoel is gemaakt van reparatie leer.
De displays en dergelijke zijn gemaakt van stukjes polystyroll wat op model gemaakt is.
Daarnaast zijn de stuurknuppeltjes gemaakt van spoorspijkertjes met daarop kraaltjes.
Ook de manteltjes van de dikkere stuurknuppeltjes zijn gemaakt van kralen.
Daarna is alles in de verf gezet zoal s de kleuren van het interieur op de foto’s laten zien.

gr ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Verder ben ik natuurlijk heeeeeeeel erg benieuwd naar de foto´s van Antje.

Die komen morgen antje kwam er vandaag niet aan toe oke

gr ron
 
Mooi hoor Ron.

Ga je daar ook figuurtjes inplaatsen?

Misschien nog een pin up aan de wand? :k



Droop

Hallo droop

Er komen ook weer figuren aan boord ,anders wordt het een kale boel he .
MAAR een pin-up nou nee het wordt geen ;PLove boat he hahahahahh:k

gr ron
 
ventilatieroosters

hallo allemaal
het achterste gedeelte van het stuurhuis gemaakt,het deel waar de kapitein slaapt,
de ventilatie roosters hebben wij van strookjes polystyrol gemaakt dit was een beste klus omdat het rond is en scheef loopt .


IMG_7654.jpg

IMG_7653.jpg


gr ron
 
Dit blijft gewoon subliem om in stilte te volgen....
 
Inderdaad prachtig om al dit scratchwerk te zien Applaus Applaus Applaus

Groeten, Pascal
 
Heren

Bedankt voor de complimenten en hoop dat jullie ook stilte:k genieten en mogelijk nog nieuwe dingen zien.


gr ron
 
Hallo

Vandaag het achterste gedeelte van het bovendek gemaakt.
De zijkanten hebben we met halfrond afgewerkt om het weer een strak geheel te laten worden.

IMG_7655.jpg


IMG_7656.jpg


gr ron
 
Gewoonweg klasse!

Hoe krijg je die half ronde profielen zo mooi gebogen, Ron?
Daar het allemaal binnenbochten zijn, zou ik denken dat die profielen eerder zouden breken dan buigen.

Vakwerk hoor! Applaus



Droop
 
Ziet er echt prachtig uit Applaus Applaus Applaus
Ik zou ook wel willen weten hoe je die "randjes" in de ronde openingen hebt gemaakt, ik moet iets gelijkaardigs maken bij een F-40. cute

Groeten, Pascal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan