Hoofdsponsor

1/4 Pocher 1/4 Ducati Superbike 1299 Panigale S [wip]

P

Peperbus

Guest
Na een bouwstop van bijna 2 jaar heb ik mijn modelbouwspullen maar weer eens te voorschijn gehaald. Deze kit had al eerder mijn aandacht getrokken, maar door drukke activiteiten stond mijn hoofd er niet naar. Nu het weer wat rustiger is heb ik daar weer meer tijd voor en de Facebook aanbieding van Hornby gaf de doorslag: Op 15 oktober verscheen s'avonds een bericht dat je tussen 20.00 en 24.00 uur 205 GBP korting kreeg wanneer je deze bij Hornby bestelde. Met gratis levering moest ik niet lang nadenken. Ik ga OOB bouwen en hier en daar verfraai ik het met extra decals en bouten van Paul Koo.

2seuVZG.jpg

UvNEGzY.jpg



hk107-det9.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Early adopter meldt zich!

Ik heb nog geen bouwverslag gezien van deze motor, dus hoewel motoren me minder interesseren dan auto's zetel ik mij hier wel op de voorste toeschouwersrij.
 
Knappe jongen, nee niet jij Peperbus maar de Ducati :)
 
wow machtig machien altijd graag gezien een "Duc "
Marc
 
Een Ducati en een Pocher kit; lijkt mij een sterke en prijzige combinatie.
Niet echt mijn ding maar volg altijd graag een bouw van dergelijke machines.
 
Bedankt mannen! Ik ben ook meer een automan, maar dit is wel een prachtig brok techniek ....en dat vind ik wel weer leuk om in elkaar te prutsen :-)

@Silenoz: bedankt voor de link! Ik vind het knap van Hornby dat ze zelfs het 40 jaar oude probleem van brekende en te lange schroeven en slechte passing hebben kunnen kopieren. Neem een oud Pocher model en dan overkomt je dit ook :-)
 
Super kit !! wil ik gewoon zien en volgen.
Veel succes en neem er uw tijd voor!
 
Wow... Dat is me een leuk speelgoedje... Ff gaan google-en en dan heb je wel een serieus koopje gedaan...
Ik ga lekker langs Roy zitten... ;)

Groetjes,
Kurt
 
Als motor liefhebber kom ik zeker ook meekijken naar de bouw van deze mooie machine :D

Fred
 
Ik sluit me hier aan . Succes
 
Vandaag kwam de post met het pakje uit de US: een DVD met daarop honderden foto's van de echte en van het model, decals en 26 zakjes met boutjes die de Pocher bouten gaan vervangen.

Als ik even snel kijk dan wordt het wel een ingewikkelde bouw omdat ik tegelijkertijd met drie bouwhandleidingen moet werken: een van Pocher, een die het plaatsen van de bouten beschrijft en een die de detaillering beschrijft. Ik had gezegd dat ik OOB zou bouwen, maar het verfraaien van het motorische gedeelte is ook wel weer leuk. Ik ga het allemaal maar eens bestuderen.

RGJyMAN.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wow wa is dat dat ziet er weer een kunstwerkje uit
Marc
 
mooi model,ik ga deze zeker volgen.
Zijn de boutjes van pocher zelf niet goed?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan