Hoofdsponsor

Anders / onbekend Captain Bananaaa! [done]

ik heb deze vastgehad in Mol, zagen er leuke figuurtjes uit, jammer dat er geen Duitse soldaat versie was, want dan had ik die meegenomen just for fun :p

Je schild is een pak beter dan de eerste versie
Uit ervaring kan ik met zerekheid zeggen dat je de te lijmen oppervlaktes verfvrij moet maken, want anders krijg je zoiezo problemen met de hechting
 
Hello folks...

Jammer genoeg heb ik de Groepsbouw deadline niet gehaald, maar dat wil niet zeggen dat het project opgeheven is... ;)

Bij deze een kleine update van hetgene ik afgelopen maand uitgespookt heb...

Zoals eerder gezegd staan de beide armen eraan, en ondertussen ook al zitten smodderen met plastic putty... Deze putty is ook al mooi geschuurd, en captain is weer klaar voor een paar laagjes verf...
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

To be continued...

Groetjes,
Kurt
 
Ik vind het een knap resultaat, zeker gezien dat je nog niet bepaald tientallen jaren aan het modelbouwen bent... !
 
Ik vind het een knap resultaat, zeker gezien dat je nog niet bepaald tientallen jaren aan het modelbouwen bent... !

Ik zou eerder zeggen een 10-tal maanden... het eerste 10-tal zelfs...

Heel erg bedankt voor jullie leuke commentaren...

Groetjes,
Kurt
 
Hallo allemaal...

Ondertussen zijn de laatste schilderwerken afgerond, en heeft mijn held een definitief voetstukje gekregen...

DUS...

Op de vooravond van de ledendag presenteer ik jullie mijn aller aller eerste afgewerkte projectje...

CAPTAIN BANANAAA!

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zoals meerdere malen gezegd, dit waren 1 van m'n eerste stapjes in de modelbouwwereld... Ondertussen heb ik op dit forum en op beurzen meerdere modellen en figuren gezien waar letterlijk m'n mond van openvalt hoe prachtig ze zijn... Als ik dan ga vergelijken met mijn simpel figuurtje, geschilderd zonder enige effecten, hoeveel tijd hier voor mij al in is gekropen, krijg ik alleen nog maar meer respect en bewondering voor deze kunstwerken die ik overal zie...

Captain Bananaaa! was een zeer leuk project om mee bezig te zijn, ik zelf heb er redelijk wat uurtjes en avonden plezier aan beleefd... Op schilder gebied was dit project echt m'n eerste ervaring, en wil ik hier graag meer over leren/doen/kunnen... Voorlopig staan er voor mij geen figuurtjes meer op het programma, maar deze tak van de modelbouw ga ik zeker en vast in de toekomst nog verder bewandelen...
Dank aan iedereen om mijn bouwverslag te volgen, voor de leuke reacties en aanmoedigingen, ook aan degene die deze in stilte gevolgd hebben...

Groetjes,
Kurt
 
Mooi. Breng je deze morgen mee?

Figuurtjes kan een leuke afwisseling zijn, met bv autos of militair ofzo. Ik doe het ook zo ;)
 
Hey Kurt, netjes een afgewerkt modelleke, zal hem straks eens bewonderen op de ledendag ;)
 
Veel mooier om deze in het echt te zien, bedankt om deze op de ledendag mee te brengen :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan