Hoofdsponsor

Verkiezing juli/aug/sept

Verkiezing juli/aug/sept

  • Ron, Foregotten

    Stemmen: 14 33,3%
  • Rebelish, Fiat 131 Rally

    Stemmen: 5 11,9%
  • Rebelish, Nissan GT-R

    Stemmen: 0 0,0%
  • StevenVD, Raptors in the kitchen

    Stemmen: 2 4,8%
  • StevenVD, M47 Patton

    Stemmen: 2 4,8%
  • Hondafan, wenn die Natur ruft

    Stemmen: 12 28,6%
  • Yves, 1/72 Mig-31 Foxhound

    Stemmen: 6 14,3%
  • Rebelish, Ford Fiesta S2000

    Stemmen: 1 2,4%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vermoed dat deze stemming ondertussen is afgelopen.
Proficiat Rob met de terechte overwinning, en ook aan de andere deelnemers, het zijn stuk voor stuk mooie modellen geworden.

En bedankt iedereen die op mijn inzending gestemd hebben,nooit gedacht dat ik de tweede plaats ging halen.
 
Bedankt Honda en het was een leuke strijd :) en iedereen is een winnaar die wat inzend.
 
Beste vrienden , eerlijk ? ik vond het moeilijk om te kiezen want voor mij waren jullie allemaal nummerke 1 , ik heb met pijn in het hart toch eentje gekozen die voor mij de beste was
Deelnemers van harte gefeliciteerd het waren goeie werkjes
Marc
 
@Ron: Van harte gefelliciteerd man..het was een nek aan nek race met Hondafan...waarvoor ook ne proficiat alsook aan alle deelnemers...!

Grtz yves,
 
Proficiat Ron , maar ook aan alle andere deelnemers !
 
Gefeliciteerd Ron en zeker ook Koen, het is knap om met weinig ervaring zo veel stemmen te krijgen. De andere modellen hebben elk minstens een stem gekregen dus de bouwers weten dat ze door minstens een collega als winnaar worden gezien.
 
Hey,

Ron, een dikke proficiat met het behaalde resultaat.
Uiteraard aan ieder die zijn project heeft beëindigd een dikke proficiat. De modellen mogen meer of gezien worden. ;) :)
 
Proficiat RonApplaus

Ook voor de andere deelnemers natuurlijk want het waren allemaal pareltjes:wow:

Grtz.

Luc8)
 
zo is het ook,en dat maakt stemmen zo hondsmoeilijk,proficiat aan alle deelnemers e....................................
 
Het is steeds moeilijk kiezen :ohmy:
Wat ik wel steeds bewonder, is dat de deelnemers intussen een mooi en afgewerkt model hebben staan....en ik nog niet :(

Proficiat aan alle deelnemers, en dubbel voor Ron :))
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan