Hoofdsponsor

1/24 Chevrolet pick-up 1941 [done]

Schaal 1/24 - 1/25

scalecruiser

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 sep 2011
Berichten
178
hallo iedereen,

Ik ben begonnen aan een nieuwe wagen,een Chevrolet pick-up van 1941.
Ik ga hem verlagen en heb velgen van Pegasus met andere bandjes vanuit de partsbox.
Het chassis moet achteraan aangepast worden en de laadvloer gaat iets verhoogd worden om
het differentieel onder te krijgen.Vooraan moet het ook aangepast worden maar ga het daar iets
eenvoudiger houden.
Hier zijn foto's van de dry fit hoe hij ongeveer zal worden.De kleur weet ik nog niet.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes,

Yannick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zalig, ik volg zeker. Volledig mn stijl die ik graag zie en bouw
 
belooft weer wat :)
 
Mooie truck. Zie ze liever origineel maar dat is weer mijn ding natuurlijk.
 
Ik heb al wat aanpassingen gedaan aan het chassis en zoals altijd als je 1 ding begint te veranderen volgt de rest ook al snel.

de aangepaste achterkant,

attachment.jpg

attachment.jpg

het differentieel en de voorste as ingekort om de bredere velgen te laten passen

attachment.jpg

attachment.jpg

de laadvoer verhoogt om alles onder te krijgen,

attachment.jpg

de vloer van de cabine aangepast om de transmissie onder te krijgen want de motor komt iets hoger te liggen door de verlaging en de voorste as onder te krijgen

attachment.jpg

attachment.jpg

en de dwarsbalk waar de motor op rust ook omhoog gezet,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

tot zover deze update

groetjes,

Yannick
 
Serieuze verbouwing.Ben nieuwsgierig naar de verdere werken.
Marc S
 
Ferme vorderingen bij deze build; ééntje om zeker te volgen.
 
Hoewel ik er zelf nooit aan ga beginnen, begin ik meer en meer de autotopics te bekijken ook, zitten pareltjes tussen eigenlijk, en deze heeft zeker en vast het potentieel om bij die pareltjes plaats te nemen
 
hallo iedereen,

De Chevy is klaar en is uiteindelijk een promowagen geworden voor een houtzagerij.De decals zaten in de kit,normaal gebruik ik die meestal niet maa
vond ze wel leuk staan op de pick-up.Ook heb ik kettingen toegevoegd ,normaal zit er plastik of rubber rond vor de lak te beschermen maar vond het leuker zo.
hier zijn de foto's,
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

groetjes,

Yannick
 
zeer knap :eek:
zo met kettingen geeft een leuk extra detail. Ik heb dit ook gedaan met mn Rusty Pickup
 
Eindelijk nog eens een automobiel en wa voor ene een prachtig exemplaar wow deze is gewoon machtig schoon , helemaal mijn ding
Marc
 
en is echt wel schoon'tje geworden top grt Pascal
 
Mooi model geworden en knappe verlaging zonder afbreuk te doen aan het model.
 
Prachtige kleurcombinatie,knappe verlaging,mooie wielen.Dit is echt helemaal mijn ding.Topwerk.En zoals Ron zegt zonder afbreuk te doen aan het model.
Marc S
 
Hey Oldie das helemaal iets voor u he makker schoon he
Marc
 
Prachtig model geworden in een prachtige kleuren combinatie.
Toch de tip om de kettingen te voorzien van een hoesje om 2 redenen: ten eerste in de realiteit voor de bescherming van de lak zoals je zelf al hebt aangegeven maar ten tweede ook om het niet volledig gestrekt krijgen van de ketting te verdoezelen.
Ik zit met hetzelfde probleem bij mijn GMC truck maar vermits daar de kettingen zo wie zo overtrokken waren met canvas ga ik het zeker toepassen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan