Hoofdsponsor

Anders / onbekend Miss Noire [wip]

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Ik ga nog eens een figuurtje uit mijn reeks Aziatische figuren halen

deze keer gaat het om 'Noire'
vanwaar de naam? geen idee.. het figuur noemt zo op de site, dus ik neem het maar over.

Dit is de voorbeeldfoto die ze meesturen, maar ik ga me dus niet aan die kleuren houden :ph34r:
attachment.jpg


de ingepakte onderdelen
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het gaat nog een leuk gepuzzel zijn, want er zit geen handleiding bij om te zeggen welke stukjes waar moeten komen (vooral moeilijk bij de vele strikjes)

En al wat kleurtjes
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

grtz Jordi
 
Ik denk dat ze de naam 'Noire' heeft gekregen vanwege haar pikzwarte haar Jordi. Maar laat je daar vooral niet door afleiden :D

De gebruikte lichaamskleur is een stuk beter dan die welke je in je Platoon-figuren hebt toegepast.
 
bedankt, ben eigenlijk ook wel tevreden over de lichaamskleur. Zo zacht rozig past wel bij zo een meisje

Ik dacht idd ook aan de haarkleur, maar als ik dan hun andere referentiefoto's bekijk, lijkt het haar meer blauwig dan zwart.. ofwel komt dit doordat het kleed en accesoires blauw zijn en dat in mijn ogen die kleuren een beetje door elkaar mengen.

Achja, als het kind maar een naam heeft :D
 
Jordi, ik denk dat je nog wat sill...euh putty zal moeten inbrengen. Nee serieus, het ziet er qua kleuren even leuk uit als de boxart. Benieuwd naar meer.
 
zie ik daar nu een koppel dikke.....


..... strikjes :p


Hoewel het niet mijn type van figuren is ga ik m wel in het oog houden, benieuwd wat je er van gaat maken
 
Mooie start, Het paarse rokje ziet er goed uit.
Heb je daar al meer dan een grondlaagje gelegd? Precies of ik al een schaduw zie in de plooien (of is het door de lichtinval?)..
Noire zal waarschijnlijk het zwarte haar zijn, en ja, zwart haar heeft meestal een blauwe schijn.... Maar je zou ze beter Red noemen, of Copperhead :D ;)
 
als zelf roodharige te zijn moet ik protesteren tegen die benamingen :p
 
als zelf roodharige te zijn moet ik protesteren tegen die benamingen :p

Het zijn twee erkende Engelse woorden die gebruikt worden om roodharigen te benoemen, dus geen verwijt...
Engelstalige roodharigen zijn er zelfs trots op ;)
 
beetje vorderingen...

de onderrok is zwart geworden
attachment.jpg

het mooiste stuk van de jongedame
attachment.jpg

en het onderstel
attachment.jpg

Aflijning en bijwerken van de onderdelen moet nog gebeuren. En nog meer dan dat ook :D Maar het is toch weer een stap verder. Ik hoop deze klaar te hebben tegen einde van deze maand :ph34r:

grtz
 
Mooie vorderingen Jordi, goed gebruik van kleuren !
 
Een mooi figuur is dit, ik hou wel van de stijl.
Ook mooie vorderingen gemaakt.
Welke verf gebruik je om het figuur te schilderen?
 
bedankt :)
ik gebruik vooral Vallejo, enkele kleuren heb ik van Andrea Colors. Heel soms gebruik ik ook nog Revell Aqua Color, maar op dit figuurtje is het Vallejo en Andrea

grtz
 
bedankt :)
ik gebruik vooral Vallejo, enkele kleuren heb ik van Andrea Colors. Heel soms gebruik ik ook nog Revell Aqua Color, maar op dit figuurtje is het Vallejo en Andrea

grtz

Bedankt voor de informatie. Handig om te weten, want ik kende Andrea Color helemaal niet, grote kans dat ik dit merk wel ga uitproberen.
 
ik heb er maar enkele kleuren van omdat ik aan een stand waar ze deze verkochten er net aan dacht dat ik enkele kleuren nodig had :)
ze werken goed, voor penseelgebruik zijn ze te vergelijken met Vallejo Model Color.

Ik ben net gaan kijken naar de flesjes
Ik gebruik dus: Vallejo Model Air (ook soms met penseel), Vallejo Model Color, Vallejo Game Color en dan Andrea Color. Het zijn eigenlijk allemaal dezelfde flesjes, enkel het etiket en de kleur van de dop is anders. Model Air is zwart, Model Color is wit, Game Color is grijs en Andrea Color is rood :)
Ik denk wel dat Andrea Color niet overal verkocht wordt, op beurzen weet ik mijne stand waar ik ze koop, maar ik heb er nog niet op gelet of andere verkopers ze ook hebben. Het is allesinds niet zo'n uitgebreid kleurengamma als Vallejo :)
 
voormiddag nog wat verder gewerkt

vorderingen aan het onderstel
attachment.jpg

nog wat onderdelen...
attachment.jpg

attachment.jpg

dit gaat de nieuwe haarkleur worden, het oranje kon me niet bekoren :)
attachment.jpg

ik ben nog niet tevreden over de ogen, dus hier nog wat over nadenken
attachment.jpg

grtz Jordi
 
Gaat lekker vooruit , ja die ogen , kan je nog altijd iets bijwerken hé :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan