Hoofdsponsor

Anders / onbekend Miss Noire [wip]

ik heb er maar enkele kleuren van omdat ik aan een stand waar ze deze verkochten er net aan dacht dat ik enkele kleuren nodig had :)
ze werken goed, voor penseelgebruik zijn ze te vergelijken met Vallejo Model Color.

Ik ben net gaan kijken naar de flesjes
Ik gebruik dus: Vallejo Model Air (ook soms met penseel), Vallejo Model Color, Vallejo Game Color en dan Andrea Color. Het zijn eigenlijk allemaal dezelfde flesjes, enkel het etiket en de kleur van de dop is anders. Model Air is zwart, Model Color is wit, Game Color is grijs en Andrea Color is rood :)
Ik denk wel dat Andrea Color niet overal verkocht wordt, op beurzen weet ik mijne stand waar ik ze koop, maar ik heb er nog niet op gelet of andere verkopers ze ook hebben. Het is allesinds niet zo'n uitgebreid kleurengamma als Vallejo :)

Ik heb in ieder geval een mooie webshop erbij gevonden, Andrea Miniatures. Ook de kleuren hebben ze hier.
 
dat heb je idd goed gezocht. Andrea heeft ook mooie figuurtjes. Op Crisis (binnen enkele weken) staat een verdeler van Andrea Miniatures (en dus ook de verf)
Wendy's Miniatures, ik ga er dan weer enkele verfjes bijkopen

Peiper & Marnic: bedankt voor de reacties
 
Jordi, jarretellen binnen de lijntjes kleuren he, kijk eens naar het linkse been op de foto. :nowink:
 
Jordi, jarretellen binnen de lijntjes kleuren he, kijk eens naar het linkse been op de foto. :nowink:

goeie opmerking ;) daar moet ik nog terug met huidskleur afwerken
bedankt ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan