Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige Paraboys ! de voltooing nadert....................................... :8
 
Fantastisch werk Guy... je hebt ooit de standaard voor jezelf torenhoog gelegd en sindsdien heb ik je nimmer onder dat niveau zien presteren. Kudos!
 
Frank, ik blijf anders maar toevoegen.

Roy, de ogen gaan toch achteruit met de leeftijd hoor, al die brillen en optivisors, ik word er soms gek van. Ik weet bijgevolg niet of de lat zo hoog zal kunnen blijven liggen. Ik denk dat het niveau behouden me meer tijd en moeite kost tegenwoordig.

Peter, het zal tijd worden he !

Erwin, dank je.

De riemen van de Tompsons heb ik gemaakt uit loodfolie. De Garandschutter kreeg deze namiddag z'n riem.

attachment.jpg

De schouderemblemen worden vanavond aangebracht op een dun laagje glansvernis en later afgewerkt met een maagje Dullcote van Testors.
 
Ze vallen mooi de riemen ! Gebruikten zij canvas riemen ? dat vraag ik vanwege de kleur..
Komt op mij niet over als leer namelijk... en anders ligt dat aan mijn ogen ;) (die er ook niet jonger op worden :22:)
 
Peter, de Tompson riemen waren inderdaad van ietwat okerkleurig/vaal groenig canvas. De Garand riem daarentegen, was wel van leder gemaakt.
Het detail welk jij in jouw riemen hebt gestopt, dat ging m'n oogjes te ver, wat jij verwezenlijkt hebt daar is echt niet normaal.

Om de riemen zo te draperen, heb ik wel peentjes gezweet, het moést logisch en natuurlijk overkomen, én ze moesten STERK verlijmd zijn want ik wil niet dat ze er na één blik afvallen.

:D
 
Zo ontzettend veel mooier dan wat sommige anderen op een veel grote schaal voor elkaar krijgen.

Formidabel, meer woorden zijn niet nodig.
 
Vind het ook heel mooi en "naturel", vormen en vallen zoals de zwaartekracht het beveelt.
 
Canvas riemen voor de Thompson... weer wat geleerd :)

natuurlijke drapering van loodriempjes is inderdaad precisiewerk, doe jij mooier als ik ;)
 
Dank alweer heren, en goed nieuws want : de US figuren zijn klaar om op het diorama te worden verlijmd. De Opel staat er al.

Deze heren tonen graag hun schouderemblemen.

attachment.jpg
 
Canvas riemen voor de Thompson... weer wat geleerd :)

natuurlijke drapering van loodriempjes is inderdaad precisiewerk, doe jij mooier als ik ;)

Het is inderdaad Thompson ipv Tompson, dus dat heb ik dan alweer van jou bijgeleerd Peter. En jij bouwt razend realistische riemen, dat doe jij dan weer véle malen beter dan mij. So the respect is mutual my friend !
 
Bedankt hoor Guy, laten we zeggen, vele handen maken mooi werk ;) (zoals weeral te zien hier !)

intussen gloeit de online verbinding van nieuwsgierigheid.....
 
t zijn stoefers die heren die graag hun schouderemblemen tonen :P

Maar ze zien er potverdekke wel lekker geverfd uit :D Nice!
 
Mooi Guy en volg steeds al ben ik iets minder actief door te veel ander werk grt.
 
Pascal, geen probleem, dat kennen we allemaal af en toe he.

Wouter, de ene ziet er beter uit dan de andere maar ik ben er wel blij mee hoor.

Peter, dan heb ik een plagertje hieronder voor je...

Deze is bijna afgerond nu de parachutisten op hun plekje staan, ideaal om er straks nog een laatste keer met het fijne penseeltje overheen te pöteren.
De buiten de auto gedode chauffeur moet nog verder worden aangepakt, er komen nog overgebleven herfstbladeren (eiken) voorbijgewaaid, kleine details zoals sigarettenpeuken, een wegbord etc...

attachment.jpg
 
Plagen is ook een kunst...dank u zeer meneer ;) fraaie teaser :ohmy:

Ik doe een servetje om en leg mijn kaak alvast op tafel... die zal daar toch vliegen...

plezante laatste loodjes Guy :)
 
- Dat ziet er alvast prachtig uit.
- Deze gaat zeker een prijzenpakker worden.
- Amaai!
- Oeh..
- Ah.

Ik kan bij dit dioramaatje slechts vervallen in clichés.
 
Zeer mooi werk G en een mooie opstelling van deze figuren alles komt helemaal tot leven het dio verteld zijn verhaal en dit is al kunst op zich. .
 
Jawatte wa is da hier allemaal voor knappe dingen
Nu kunnen we nog niet veel zien maar hetgeen we zien chapeau zenne
Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan