Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan het niet laten om te komen kijken... :8
Zo realistisch dat de kleuren vloeien hier is ongelooflijk en benijdenswaardig... ;)
 
Xavier, het kan altijd beter hoor maar ik probeer het voor mezelf zo goed als mogelijk te doen.

Roy, ik zie zelf op tegen de lengte van dit topic. Ik steek er weliswaar m'n ziel in maar ik wil zelf weer verder met andere dingen dus ik kan je in deze geen ongelijk geven. Mijn volgende thread gaat kort en vooral bondig blijven omdat ik m'n tijd over meerdere modelbouwsites moet verdelen en eigenlijk liever aan de werktafel zit.

Pascal, prima !
 
Bijna...en daarom een Band of Brothers style plagerke.

attachment.jpg

Wapenriemen en decals en dat is't.
 
Ik ben erg benieuwd Guy, van jouw hand afkomstig zal dit vijftal er stellig prachtig uitzien.

Als je tijd en zin hebt, zou je me ook een plezier doen een overzichtsfoto te tonen van hoe het diorama er momenteel bij staat.
 
attachment.jpg

Alstublieft Roy. Bedankt voor je reactie.
 
Echt weer een wenkbrauwfronsertje dit, in de meest positieve zin van het woord.
 
Euhh vermits ik hier nog niet zolang ben .. waar zijn de eerste fotos ? ze zijn niet zichtbaar :-(
kwestie van rode draad in dit hele verhaal te kunnen vinden
 
Guy ziet er weer schitterend uit!!

Gonsken je heb PB
 
Photobucket gijzelt ook mijn foto's.
 
Je kunt de foto's eenvoudig terughalen door een fix voor Google Chrome te installeren: klik hier.

Voor Guy betekent dit: je kunt gewoon bij je foto's, die downloaden en ergens anders uploaden (bijvoorbeeld Flickr of een andere solide image host). Vervolgens kun je het topic restaureren (als je daar tijd voor en zin in hebt).

Voor alle anderen die van dit topic (en andere topic met Photobucket-foto's) willen genieten houdt dit in dat als je de fix installeert, je de foto's gewoon kunt zien.

Maar: geniet ervan zolang het kan. Ofwel Photobucket gaat iets doen om die fix te omzeilen, ofwel Photobucket gaat failliet, maar op enig moment is het gedaan met de lol. Ik zou (vooral aan Guy bedoeld) de foto's zo snel mogelijk downloaden om jezelf van veiligstelling te verzekeren (mocht je de foto's niet in backup hebben).
 
Wat een heerlijk diorama met een gruwelijke achtergrond maar zeer mooi om te zien
marc
 
google chrome add-on werkt echt. zal maar alvast wat fotos downloaden :)
 
Daar zeg je het Roy, tijd en zin. Vooral tijd, ik probeer de komende tijd in te zetten op bouwtijd en minder op alles in de marge.
 
Volg steeds met bewondering en willen we wat weten vragen we het toch gewoon en krijg jij meer tijd voor het bouwen niet ? grt.
 
Exact Pascal, ik heb er altijd veel belang aan gehecht de hobby te delen, denk aan de Ford FAT thread etc.
Ik blijf natuurlijk topics aanmaken van mijn projecten maar dan met minder maar overzichtelijke updates zodat niemand een overdosis Gunit krijgt.

Ik doe er in één moeite ook even een foto van de beïndigde schilderwerken bij. De wapenriemen moet je er nog even bij denken, die komen morgen aan de beurt.

attachment.jpg

Voor de afwerking van US figuren WOII era kan ik het boek van Henri Paul Enjames aanraden. Hierin vind je alles over de uniformen en de uitrusting van naaldje tot draadje.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prachtig, je kan ze zo in "Band of Brothers" plaatsen. Ik geniet steeds weer van jouw werk.

Grtz Bart
 
hmzzz ik heb collectors guide deel 1 2 en 3 liggen .... en mocht iemand een scan van bepaalde pagina willen
just ask
 
hmzzz ik heb collectors guide deel 1 2 en 3 liggen .... en mocht iemand een scan van bepaalde pagina willen
just ask

1 2 en 3...dan gaan we hier nog het een en ander zien ! Je hebt in je thread over het aanpassen van figuren al een aantal sterke tips gekregen, ik kon er niks nuttigs meer aan toevoegen.
 
Weeral top uitgevoerd Guy, prachtig schilderwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan