Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Captured Steel, Normandy '44 [wip] - Pagina 42
Pagina 42 van 44 EersteEerste ... 3238394041424344 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 616 t/m 630 van 649

Discussie: Captured Steel, Normandy '44 [wip]

Standaard

Weer zeer knap werk Guy.
    De planten zien er zeer realistisch uit.

Standaard

Sterk benieuwd naar het vervolg.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

als je het wil leren moet je maar eens Bill Horan, Radek Pituch, Roger Hurkmans en Tom Hugues opzoeken op Youtube, heel erg educatieve videos Pascal, heeft mij alleszins geholpen
    Laatst gewijzigd door GewoonWouter; 16-06-17 om 07:27

Standaard

Bedankt voor tips en ben al aan het kijken op youtube grt.

Standaard

Hoi GUnit, ziet er erg goed uit jouw wildgroeisels !
    En nu dan poppetjes kneden, leuk werk, have fun, ben benieuwd...

2 komponent groet
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Peter, tja die afwisseling daarvan hou ik wel, maar wat betreft wildgroeisels kan ik bij jou vlot in de leer !
    Wouter, dan ga ik daar toch ook eens een avondje voor zitten binnenkort, dat moet wel leerzaam zijn !

Iedereen bedankt jongens ! Tof dat jullie tijd maken voor dit lange avontuur.

Een kleine maar voor mij niet onbelangrijke update want sculpteren blijft een spannende aangelegenheid wanneer dit slechts een fractie van je hobby uitmaakt.
    Alleen alweer het feit dat ik er dus aan begonnen ben...maar het begin is gemaakt en ik kan met een relatief gerust gemoed verder doen.
    Morgen volgt de afwerking van de broek, waarbij ik verder wil verfijnen daar waar het nodig is en de broekzakken en gulp etc. wil aanbrengen, kortom plezierig werk dat hopelijk de boel toonbaar maakt.

Standaard

Vroeger was dat Milliput maar Magic Sculp is fijner en werkt prima voor wat ik beoog Leysend. Dank u !

Standaard

Heel mooi resultaat, hoe doe je dit, hoe begin je eraan, man ik heb nog zoveel te leren. respect Guy.

Grtz Bart.

Standaard

ik volg met grote ogen grt.

Standaard

ziet er heel erg goed uit, heb de indruk dat je wat dat betreft zoveel niet meer te leren hebt. Ziet er zo smooth uit en ik vind de plooien fantastisch, iets wat ik toch niet zo makkelijk vindt. Keep it up!

Standaard

Jawadde..."G on Tour"!! Bewonderingswaardig alweer..zeer mooie beplanting,kijk ook enorm uit naar het modelleren van het slachtoffer...

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

Ziet op het eerste gezicht wel goed uit, maar het lijkt of het kruis te laag zit ?
    Beetje lastig te bekijken door de foto 's vanuit een hoek genomen en gedraaid aanzicht...

Plooiwerk ziet er mooi uit !

groet

PS @ D-Day 1944 : hier een voorbeeld van figuur sculpten
    Laatst gewijzigd door Peter van Dijk; 19-06-17 om 22:03 Reden: link toegevoegd
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Peter, dit model broek heeft ongetwijfeld model gestaan voor de belachelijke broek van Mc Hammer lol ! Maar misschien moet ik 's mans edele delen toch maar een beetje bijvijlen !

Iedereen bedankt.

De hitte van de afgelopen dagen heeft een beetje een domper op de werken gezet maar zoals het er nu voor staat is het weer aangenaam werken in de hobbyruimte. Het is een verhaal van corrigeren en dubbelchecken, om later te bemerken dat het hier en daar nog beter of anders kan. Ook het bestuderen van referentiefoto's uit WOII hoort hier bij want zo'n broek moet toch een beetje geloofwaardig worden gemodelleerd. Een erg onsmakelijke opdracht trouwens want geen enkel beeld van een dode is aangenaam om naar te kijken.

Verder heb ik de linkerhand vervangen want die leek op alles behalve een hand. Ik sprak een oud figuurtje van Verlinden's Generaal Patton aan en die zit nu zonder linkerhand (kan ie daar alvast geen GI's meer mee slaan). De volgende stap benevens meer correcties (het leven kan hard zijn) is het opbouwen van de mouwen.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten