Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Captured Steel, Normandy '44 [wip] - Pagina 56
Pagina 56 van 56 EersteEerste ... 6465253545556
Weergegeven resultaten: 826 t/m 832 van 832

Discussie: Captured Steel, Normandy '44 [wip]

Standaard

Ik vind de soldaat die naar op de laatste foto aan de linkerzijde staat en die kennelijk wacht houdt, erg goed gepositioneerd. Dit geeft heel sterk het effect dat zich meer afspeelt dan binnen de beperkte kaders van het diorama wordt getoond.

De gewassen zien er fantastisch uit, hoewel ze misschien iets verscheiden zijn. Wellicht iets te divers, dus. Maar dit weet ik allesbehalve zeker, het is maar een (lichte) indruk. Plastisch omschreven: het lijkt een beetje een jungle, met zeer gevarieerd aanbod aan planten, terwijl in mijn herinnering (die fout kan zijn) vaak varens bij elkaar zitten, of een heel veld met brandnetels, of een heel veld met bloemen, of een rij bramenstruiken etc.

Maar dat dit me nu stoort.. nee! Het ziet er gewoon prachtig uit, maar dan met die zeer lichte kanttekening. Die ook nog eens fout kan zijn.

Ik zie uit naar de afronding!

Standaard

Man man, das alweer eyecandy he. Ik volg de heren betreffende de plaatsing van ons dood soldaatje. Ik kijk al uit naar het eindresultaat!

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Peter, die laatste etappe heeft wat vertraging opgelopen, de online shop waar ik m'n lasercut bladeren heb besteld, werd gehackt dus ik moet nog even geduld oefenen voor ik die kan toevoegen. Ondertussen werk ik wel verder aan de gedode chauffeur.

Danny, ik denk dat de grote verassing er wel af is na al die updates, maar niettemin zal ik mijn best doen !

Erwin, ik heb de ideale plek gevonden voor de chauffeur, bij de deur. De zittende para zal ik niet verplaatsen omdat dit niet nodig lijkt.

Pascal, ik ga van de liggende Duitser zeker geen horrorverhaal maken, geen grote plassen bloed oid.

Marc, dat zijn weer mooie woorden he ! Bedankt !

Standaard

Swaken, dank u !

Wouter, ik heb daar zeker oren naar. Bij de deur is beter, anders had ik een bloedspoor moeten maken en dat gaat erg afleiden van de scene.

Roy, ik heb inderdaad getracht om het diorama open te trekken tot buiten de base. Tja de vegetatie op het talud, je ziet absoluut eerder een enorme vlek met varens, of een massa rabarberplanten bij mekaar zonder al te veel andere gewassen. Toch gebeurt het dat er her en der wat dooreen groeit. Ik wilde ook niet in saaiheid vervallen door slechts één soort gewas te gebruiken, en zelf had ik het minder uitdagend gevonden vrees ik. Bedankt voor het compliment.

Standaard

Ik begrijp je reactie wat betreft dat bloed maar je mag het toch niet vergeten toe te voegen te meer daar hij pas gesneuveld is en het bloed derhalve nog "vers en lopend" is.
    Als hij in het hoofd geraakt werd zal er zeker een rood bloedspoor of vlek moeten zijn aan het hoofd. Werd hij geraakt in de longen zal er waarschijnlijk rood bloed uit zijn mond komen.
    Hoe korter na de dood hoe roder het bloed tenzij het uit de lever komt, dan ziet het donker.
    Als het bloed er al enkele uren tot een halve dag ligt dan begint het al aardig zwart te worden en op te drogen in de ondergrond.

Gezien het feit dat hij uit de wagen ligt heeft hij waarschijnlijk, gewond zijnde, nog getracht te ontsnappen en zal hij dus niet door het hoofd geschoten zijn. Zijn houding op de grond doet mij vermoeden dat hij inderdaad de eerste aanval overleeft heeft maar bij het tweede salvo dodelijk geraakt zal zijn, vermoedelijk in de borst. In dit scenario zal je niet veel bloed moeten toevoegen maar er moeten wel sporen van zijn op het uniform of in de ondergrond.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Erwin, bedankt voor het delen van je expertise man, dit apprecieer ik zeer. Ik zal zeker je reply ter harte nemen. Er zal bloed aan te pas komen maar omdat hij bij de auto ligt, zal het geen theatraal ogend spoor worden, dat bedoelde ik eigenlijk.

Pagina 56 van 56 EersteEerste ... 6465253545556

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten