Hoofdsponsor

1/35 Cheers!, Normandy '44 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Guy wat een prachtige fauna en flora, de figuren doe me steeds denken aan de befaamde serie, knap werk.

Grtz Bart.
 
Prachtig afgewerkt, het spreekt boekdelen zonder woorden...

NOTE
Eindfoto's zijn hier te zien ;)
 
Klasse diorama is dit weer geworden Guy!!! Ik kijk nu alweer uit naar je volgende project...
 
prachtig geworden, hoop ooit ook eens zoiets te kunnen maken

proficiat en mag je trotst op zijn...

grtz Ed
 
Knap werk, setting, fauna, figuren, voertuig alles op een top niveau.

Grtx Jan
 
Weer een prachtig eindresultaat G.
 
ik weet even niet wat zeggen... wauw
 
Ziet er heel knap uit, je vraagt je af hoe het juist gebeurd is en of degene die op zijn achterste zit de schutter is en aangedaan is.
 
Kan alleen maar alle commentaren van hier boven bevestigingen schitterend en heel geloofwaardig werkje G,en net zo als Roy stel ik mij ook de vraag wat staat er verdomd op dat bordje te lezen.....
👌👌👌👍👍👍
 
Een verdomd mooi plaatje die volledig klopt in z'n geheel ... , onze Guy deed het weer , een welgemeende proficiat makker !
 
Guy hij is schitterend geworden, een waar kunstwerk
 
Amai amai ik zit hier te blozen dat het geen naam heeft jongens. Zonder jullie hulp had ik het diorama echter niet tot dit einde kunnen brengen. Ik zit op meerdere forums en ik amuseer me overal met iedereen, maar hier valt toch het meeste te leren vanwege de scherpe opmerkingen die eerlijk worden meegegeven.

Erwin, ik ga die laatste tip van je zeker omzetten met een paar extra dunne washkes want hij ligt er inderdaad net iets té proper bij waardoor hij wat uit de toon valt.
 
Super gedaan, erom knap dio, die plantengroei vind ik geweldig, ik mis er een beetje tussen de straatsteentjes, gewoon verdwaalde grassprietjes.

De para's zijn schitterend geschilderd, de dode soldaat vind ik persoonlijk minder, mss is ie te "proper" voor een dode, maar oorlogsmunitie gaat meestal door het lichaam, dus verwacht je ergens sporen op de rug of op de bovenzijde (volgens de gaten in de deur toch...) Ik weet dat dit delicaat is en gauw overdone...
 
Het grootste respect voor wederom een sterk staaltje modelbouw "A la G...!!".

Grtz yves,
 
Dank je Pascal !

Silenoz, ik kan wel 'ns kijken of ik nog wat groene mosaanslag kan aanbrengen. Hij was inderdaad nog iets te proper dus kreeg ie enkele washes te verduren; door de tip van Erwin die het ook was opgevallen. Ik weet het hoor, kogelgaten in het lichaam, maar dit gegeven heb ik bewust ontzien want waar stop je he ? Die grens is zeer fragiel en eens erover is het naar de knoppen.
 
Prachtig weergegeven verhaaltje Guy !! de sfeer na de actie is goed af te zien bij de para's.
De titel past ook goed bij de situatie. Ietwat cynisch, maar vanwege de oorlogsdaad juist gekozen.

proficiat met dit meesterlijk afgewerkt kunstwerk Applaus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan