Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [wip] - Pagina 14
Pagina 14 van 17 EersteEerste ... 41011121314151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 196 t/m 210 van 255

Discussie: Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [wip]

Standaard

Bedankt mannen, aan de andere kant zitten de luiken ook, nu de touwen, zal een hele klus worden zeker als de beschrijving frans is.

Standaard

Knap werk Bart.

Wat het taalprobleem betreft, hier zul je ongetwijfeld wel iemand kunnen vinden die je kan helpen met vertalen. Misschien even een foto of scan van de bouwbeschrijving posten.
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

Dat begint er stilletjes op te gaan lijken he.Zeer knap werk tot dus ver daar mag je zeker fier op zijn.Ik wil gerust helpen met vertalen hoor geen probleem

Standaard

Mooi werk Bart ik volg dit project heel graag 😉 ben verder heel benieuwd hoe je het touw werk gaat aanpakken

Standaard

Bartje ge ziet waar een forum goed voor is he helpende handen genoeg he
    Ik vind dit toch geweldig en het rare is als we elkaar gewoon zouden tegenkomen en we elkaar niet zouden kennen we gewoon elkaar zouden voorbij lopen
    Het is hier een wereldje op zich he
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Hoi Marc, klopt wat u zegt.

Heb aan 1 kant de draad onder gemaakt en aan de boeg.

nu de andere kant.

Standaard

Dat lijkt me een serieus zenuwslopend werkje.
    Sci-Fi enthusiast

Standaard

respect grt.

Standaard

Ook van mij enorm veel respect ik vind dit 1 van uw mooiste werkjes die ik van U gezien heb
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Bedankt mannen, aan de andere kant zitten de touwtjes aan de juffers ook.

Ga met de juffers van de santa ann die ik nog heb liggen gebruiken in plaats van de plastike uit de bouwdoos.

Standaard

Bedankt jelle. Het gaat langzaam ivm werk.
    60 uur in de week en vroeg beginnen.

Standaard

Ondertussen heb ik aan 1 mast het touw gemaakt, de andere mast ben ik mee bezig en heb een stel juffers aan de mast voor gemaakt.

Standaard

Het begin is er Bart, ziet er goed uit.
    vgr Marc

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten