Hoofdsponsor

1/100 Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [done]

knap en ben steeds benieuwd naar vervolg grt.
 
Hoi Pascal, bedankt voor de mooie reactie, heb nu de masten allemaal de zelfde kleur geschilderd en zwarte gedeeltes geschilderd.

paar foto's van de vooruitgang.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ben nu bezig met de relingen voor de achtersteven bij de spiegel.
 
Erg knap geschilderd Bart. Ooit bouw ik ook eens zo'n schip en dan hoop ik dat dit topic nog bestaat zodat ik kan afkijken :laugh:
 
Marc, Aris en Tomas, het gaat goed en wissel een beetje af met het schip, dan met de masten en nu ben ik met de achtersteven bezig, het dek is alles bevestigd.
Bedankt voor de reactie's.
 
Bart kerel,je zet me met de mond open te kijken.Waarlijk een pracht schip aan het worden man,doe zo verder het is mooi om zien en te volgen.
 
Wow, dat spettert hier van het scherm af. Ziet er heel erg goed uit!
 
Bartje ik ga u niet kwetsen of oneer aan doen maar dit gaat u beter af dan gewone plastic modelbouw ik geniet er ook iedere keer van hoe mooi het word
proficiat
Marc
 
Hey,

Kleurrijk geheel aan het worden, machtig om te zien... :)
 
Mannen, bedankt voor de mooie reactie's.:)
 
Een beetje aan de achtersteven gewerkt, aan de 2 balkons, nu de derde balkon nog en de rest van de versieringen nog.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooie vorderingen Bart.
Mijn Soleil Royal is verleden weekend verhuisd naar Mechelen waar hij door een ervaren scheepsbouwer onder handen zal genomen worden. Zal waarschijnlijk wel eens terug naar huis varen.
 
Hallo Bart ik zal voor het eerst ook eens reageren op jouw bouwverslag.
Het ziet er allemaal perfect uit, ik ben normaal een voorstander van hout bouw, maar dit mag ook gezien worden.
Er zijn wel enkele verschillen met de Soleil die ik gebouwd heb, maar dat komt omdat het een andere kit was.
Ga zo door dan wordt dit ook een mooie die getoond mag worden.
 
De spiegel is mooi geworden Bart, het blauw is mooi geworden.

Fred
 
Bart je toewijding straalt van je werk af, prachtig !
vgr Marc
 
Bedankt voor de mooie reactie's.

De achtersteven ( spiegel ) is klaar, nu zijn de luiken van de geschutspoorten aan de beurt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan