Hoofdsponsor

1/100 Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [done]

Bart het is een pracht van een Schip aan het worden veel respect ervoor!!!!
 
Bart toch een geweldig schip he ,ge hebt er iets moois van gemaakt , als het aan mij ligt win je de eerste prijs
Prachtig
marc
 
Marc en Luc, bedankt voor de leuke reactie's, het gaat goed.
 
Dat is zeeeeeeeeeeeer prachtig gemaakt mag er zijn
 
Elke keer ik hier kom kijken valt mijn mond open, zo'n mooie boot en je blijft maar verder verfijnen.
 
Adrien en Erik, bedankt voor de leuke reactie's, vandaag ga ik weer verder met de soleil.
 
De gieken zitten er op, de laatste 2 aan de laatste mast moet nog meer touw aan, nu een vraag; ik sta te twijfelen om er zeil aan te maken, wat zullen julie doen, zie foto's,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De zeilen heb ik even met wasknijpers er op zitten om te kijken dus ze zitten nog niet goed en moeten vermaakt worden.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik vind het erg imposant Bart. Het is wel duidelijk dat dit een tak van de modelbouw is waarin je je in je element voelt.

Wat de zeilen betreft... geen idee, zonder vind ik het mooier maar ik zou persoonlijk altijd voor het meest realistische gaan.
 
Amai, wat een showstuk aan het worden! Die verdient alvast een plekje pontificaal in de living!
 
Goh die zeilen, het maakt het geheel wat bruter, terwijl hij net zo verfijnd is, langs de andere kant, het is wel realistischer met de zeilen, ne moeilijke dus....
 
Bedankt mannen voor de reactie,s, de zeilen hangen niet mooi, hb het er een beetje aangehangen om te kijken, als ze strakker en goed zitten is het heel anders.

Het wordt opgerold of geen zeilen.
 
Bart, het is een prachtig schip geworden, en zelf zou ik er zeker de zeilen aan zetten, mooi opgerold en vastgemaakt.
 
Bart het is een prachtschip, heel mooi gedaan. De zeilen, als ik op tv naar Sail-Amsterdam kijk, ik weet niet of je er bekend mee ben. Vind ik toch die opgerolde zeilen er net het extra aan geven
 
Bedankt mannen, ik ga zeilen maken die opgerold aan de gieken zitten.
 
De tuigage zit er op van de masten en gieken, nu zijn de zeilen aan de beurt.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bart dit goed u toch geweldig af he ongelooflijk knap
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan