Hoofdsponsor

1/100 Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [done]

Bedankt mannen, heb er ook zin in, is toch mijn passie schepen.
 
Is kijken of ik aan figuurtjes kan komen voor het schip, in de schaal van 1 op 100 of 1 op 87.
 
Hoi Xavier,

Bedankt voor de tip, in eindhoven hebben ze er en moet er toch nog na toe.
 
Een stukje verder met de boeg en de zijkanten, aan de boeg moet ik nog mee goudkleur op schilderen, ben met de zijkanten bezig, het goudkleur ben ik er op aan het verven, vindt dat een leuk werkje, brengt rust.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Die kleuren doen het 'm Bart, goed bezig, het wordt ql een heus schip zo.
 
WAW !!! Bart geweldig man ,jou bekijken doet mij weer denken aan de houten boot de victorie die op zolder ligt te wachten,om...ooit eens gebouwd te worden je bent erg goed bezig Bravo...
 
Prachtig schip Bart en het schilderwerk vind ik ook bijzonder mooi!
Groet, Ronald
 
Hey,

Bart dat ziet er indd impressionant uit, machtig schone boot aan het worden....:) ;)
 
Bedankt mannen voor de grote complimenten, motiveert je zeker, ik zal haar op de ledendag meenemen, heb ook plannen om een houten boot te kopen, het is toch mijn ding boten.
 
Bedankt mannen voor de grote complimenten, motiveert je zeker, ik zal haar op de ledendag meenemen, heb ook plannen om een houten boot te kopen, het is toch mijn ding boten.

Komt mij bekend voor...:O zo ben ik "hout-snuif-verslaafd" geworden, nu bezig aan mijn 10e houtbouw/
Het was ook begonnen met: "en nu eens een houten bootje voor de verandering...." :-)

In alle geval, wat je hier laat zien: knap werk!

Patrick
 
ziet er goed uit Bart, een reden te meer om langs te komen op de leden dag. Ik zie er naar uit.
vgr Marc
 
Netjes, Bart, de kleuren doen het goed. Daarbij veel respect voor het handschilderwerk. :wow:
Klein tipje, probeer vooraf alle naadjes dicht te zetten.
 
Bart geweldig hoor ik zou het niet beter kunnen
Marc
 
Bedankt mannen voor de reactie's, heb nu een deel van het achterste gedeelte van de zijkamt ook geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

staan er los op nog.
 
De zijkanten boven zitten er op en de luiken en de trap na beneden zit er ook in, en de kannonnen zitten er op, ga nu de achtersteven schilderen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan