Hoofdsponsor

1/100 Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [done]

Aan de boeg heb ik nu zeilen zitten, het is het zeil van de santa anna nog, zo hoef ik niet te maken, ik moet er een paar vermaken, ze komen enkel om de gieken, graag u mening.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

op de foto lijkt het groot maar dat valt mee, na mijn eigen mening is het goed.
 
De eerste indruk op foto is inderdaad groot, maar ik denk dat het beeld vertekend door het oplichten van de zeilen met de flits van je camera.
De zeilen zitten wel mooi aan de gieken.
 
Bart, als je het wil verbeteren, misschien korter bij elkaar vastleggen, tussen elke koord nog een keer.
Is maar een idee, je gaat het moeten testen of het beter oogt.
en anders gewoon laten, zoals het is vind ik zeker niet slecht.
vgr Marc
 
Ziet er goed uit maar zou toch willen aanraden om de uiteinden van de opgerolde zeilen iets minder te laten afhangen.
 
Ziet er mooi uit, misschien zeiltje verkleinen in oppervlakte?
Het opgerolde zeil wordt zo ook wat dunner.

'Tis maar een idee, blijft knap werk, respect!
 
Zeker een meerwaarde van je model deze zeilen.
Ze komen inderdaad wel wat fors over maar dat kan ook misleiding van de foto zijn.

Fred
 
Hey,

Het is Indd een mooi schip aan het worden....
Ik kan de opmerking van Erwin steunen in die zin dat het anders niet echt in ‘schaal’ zit....
Maar geen slecht woord erover, knap uitgevoerd.
 
Bedankt voor de grooooote complimenten, dat stimuleerd, ik ga aan de zijkanten draad doen en kijk hoe het dan zit,
 
De zeilen zitten er op, geluk gehad met de zeilen omdat ze opgerold aan de gieken konden en de zeilen van de santa ann heb kunnen gebruiken.

Nog wel een vlag maken en een voet om het schip op te zetten en vast te maken en een plaatje laten maken met de naam van het schip om op het houten voet te zetten, dus ze is bijna klaar.

attachment.jpg
 
Knap gedaan, op deze foto zijn de zeilen mooi in verhouding.
 
Schitterend geworden, kijk vol bewondering
 
wow Bart echt een plaatje dit heb je echt knap gedaan
Marc
 
Knap staaltje wat je hier maakt proficiat grt.
 
Hey,

Knap uitgevoerd maat, waouw... ;)
 
Mannen, bedankt voor de groye complimenten, maar hij is nog niet a, moet nog een voet maken en een vlag,nog een weekje.:)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan