Hoofdsponsor

1/9 Isaf 2004/2006 [DONE]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
het hoofd heb ik geschilderd de rest ben ik aan het ombouwen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De overgangen in de huidskleur vind ik heel knap gelukt en het textiel zit er heel echt op. De gezichtsbeharing ziet er nog wat stug uit, ik ga er van uit dat dit een schaal is rond de 1/16 of groter?
 
ik kan het absoluut niet beter, en vind het zeker niet slecht, maar (het kan aan de fotos liggen ook uiteraard) ik heb de indruk dat de overgangen op sommige plekken niet voldoende geblend zijn.
Heb hoe ik het zie op mjn scherm de indruk dat het op zommige plekken nog iets te lijnig is als je snapt wat ik bedoel
Zo bijvoorbeeld naast de neus links op de eerste foto heb ik de indruk een rode lijn te zien

maar zoals gezegd, ik kan er een fout beeld op hebben en ik kan het zelf zeker niet zo goed
 
had deze nog niet gezien Jan en deze ogen spreken zeker zo goed als blauwe en persoonlijk vind ik deze kleur ogen prachtig.
 
Bedankt voor de reacties, het hoofd is geschilderd tussendoor om enkele dingen uit te proberen.
Ben ondertussen begonnen om de rest van de figuur om te bouwen en bij te sculpten het definitieve schilderwerk komt na het ombouwen.

Als eerste heb ik de body armor aangebracht, deze bevat de kogelvrije platen
hiervoor heb ik apoxy sculpt gebruikt

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Daarna ben ik begonnen aan de chestwebbing,
Hiervoor gebruik ik apoxy sculpt + green stuuf
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

volgende sessie, er zullen er nog volgen
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Ja Jan jij bent de man die het kan
Marc
 
Dank u Marc,

Volgende sessie toevoegen materiaal zakjes en riempjes

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

tot de volgende
 
Hey,

Ja jan, als ge dat allemaal kunt, mooie creatie die je nu doet.
Een standaardmodel omtoveren met gescratchte onderdelen....wordt een aparte buste....:) ;)
 
met zorg gedaan en knap als je dit allemaal kunt grt Pascal
 
Ik heb ondertussen nog een beetje verder gedaan, hier en daar zitten er voor de kenners enkele foutjes in maar over het algemeen ben ik tevreden met de voorkant. Aan de achterzijde moet ik nog enkele riempjes aanbrengen en dan is de figuur op zich af (denk ik)
De minimi is nog een ander paar mouwen, ben ondertussen aan versie drie en zo direct wil het niet lukken "we zien wel".

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan
 
Je bant weer sterk bezig Jan, doe maar rustig verder.
vgr Marc
 
Jan, Grijze Wolf, ge zeit goe bezig. Echter het gezicht. wat je veranderd heb, weet ik niet of de belichting. Het eerst dacht ik, mijne Pa weer op oorlogspad. Nu wel een stuk beter uitgerust
 
Bedankt,

Ik denk dat ik klaar ben met sculpten, hij is voorzien van een grondlaag en vanaf morgen krijgt hij zijn definitief kleurtje

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Hey,

Ik heb je al een dikke duim gegeven op FB, en doe dit hier dan ook.
Machtig mooi schilderd, de sculp ziet er eveneens prachtig uit. Ik hoop dat je de bewapening in orde hebt gekregen...
 
Bedankt, eerste sessie schilderwerken camouflage vandaag gedaan
de bewapening is een MK1 minimi van Fn, ben ik compleet aan het scratchen dus het zal nog effe duren voor ge hem ziet verschijnen

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Het resultaat van enkele uren scratchen, een hoop plastiekkaart en stukjes

Minimi Mk 1 5.56 Nato (schaal 1/9) ondertussen vervangen door de Mk 3 Tak 7.62 & 5.56 afhankelijk van het soort inzet.

https://en.wikipedia.org/wiki/FN_Minimi

attachment.jpg

nog een paar uren werk en gepruts in het vooruitzicht.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan