Hoofdsponsor

1/400 Mini-Hondafan's Soviet Submarine TYPHOON CLASS [wip]

Hondafan, als hij er zo een wil onderdompelen, dan kan hij best eentje op een kleinere schaal kiezen. Zo heb ik er onlangs eentje gewonnen van Heller, die maar vijftien centimeter gaat meten. Die is nog op een overzichtelijke manier in te gieten. Hij kan ook eentje met alleen de toren laten bovenkomen in wat ondoorzichtiger water, dat is tenminste doenbaar met producten die je door kinderen onder handen kan laten nemen, zoals Vallejo Still Water.
 
Laat de jeugd maar lekker geniet van een doosje.
Ziet er alvast goed gebouwd uit.
 
Stevenm had ik ook gedacht om de ondergedompelde wat kleiner te laten zijn dan, want anders ga ik met 1 flesje niet toekomen denk ik. :p

Camaro, thx
uiteraard zitten er hier en daar kleine foutjes in, en hij is niet overal even netjes geweest met de lijm en dingen afschuren enzo, maar voor zijn eerste model te zijn vind ik het eigelijk ook best goed gedaan.
 
hij heeft er vandaag de eerste verflaag over gezet.
Ik dacht voor zo een groot stuk hem het niet met de borstel te laten doen, dus hebben we de airbrush maar bovengehaald

29056505682_757cfff64f_o.jpg
 
geweldig , Koen maar 1 ding voor die gastjes zou je niet beter een stofmasker laten opzetten zo gezond is dat nu ook weer niet he , ik doe het ook bijna nooit , maar die klein mannen zijn nog niet volgroeid he
Voor de rest ziet hij het precies wel zitten he ? Nu ik vind dat geweldig hoe die gasten dat zo snel mee hebben zelfs op de pc zijn die mannen er snel mee weg
Daar kan ik van genieten se
grt
marc
 
niet aan gedacht aan dat maskertje, maar je hebt 100% gelijk
ga ik eens voor zien dat dat in huis ligt se
 
Stofmasker heeft met gassen geen enkele zin he.

Ga even naar de bouwmarkt en koop liefst een goed gasmasker. Dat van mij kostte 50 euro en heeft theoretisch gezien mijn leven al met de nodige dagen verlengd. Zoek maar eens op: schildersziekte.

Ontopic, sluit ik me trouwens aan bij de voorgaande commentaren dat het leuk is om te zien dat een nieuwe lichting zich aanmeldt (met zichtbaar plezier).
 
Ja dat bedoelde ik ook Roy een beetje verkeerd uitgedrukt maar men heeft me begrepen Da is het voornaamste he
marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan