Hoofdsponsor

1/25 Pilot boot van Aeronaut [wip]

Ik dacht altijd dat er bij mijn schepen steeds veel plamuur en schuurwerk aan te pas kwam, maar bij deze kit is het zeker ook van toepassing. Het ziet er best goed uit en als straks de verf er nog eens op zit kan het alleen maar nog beter worden.
vgr Marc
 
Na het plamuren komt het schilderen
Ik gebruik motip primer en na een dag uitharden de toplaag met molotov verf. Deze hecht goed, droogt snel en egaal.
De dekranda attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg ansluiting wordt later bijgewerkt en er komt een rubberen stootband rond.
 
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
Even verder werken, trappen en lichtkast van voorste schijnwerpers.
 
daar gaat heel wat licht uitkomen.
ben benieuwd hoe het er uit gaat zien als het af is.
vgr Marc
 
Ben ondertussen al wat verder met de bouw en probeer het forum ook wat bij te houden
Solderen van de bovenste schijnwerper ( foto ets) is normaal draaibaar en verstelbaar, maar wegens wat zwakjes maakt hem niet bewegend.
Op de boeg komen de dubbele schijnwerpers.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Ik maak de beugeltjes van de beweegbare spots steeds een beetje zwaarder, zijn ze meteen wat steviger en zo hard valt een mm dik beugeltje niet op.
 
Ik maak de beugeltjes van de beweegbare spots steeds een beetje zwaarder, zijn ze meteen wat steviger en zo hard valt een mm dik beugeltje niet op.

Ja dat ik beter ook zo gedaan, misschien verander ik het nog.
Thanks marc
 
Eindelijk nog wat tijd gevonden om wat te plaatsen.
De boot is ondertussen afgewerkt, fotokes volgen nog

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
ben benieuwd naar het eindresultaat ;)
 
Ziet er alvast goed uit ,laat de rest ook maar komen
Vgr Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan